there is no more room in hell




Kukkuu! Vihaan torstaita, mutta aion tehdä tästä päivästä mahdollisimman hyvän! Tänään meen Sussun kanssa syömään ensimmäistä kertaa elämässäni sushia! Oon pari vuotta sitten syönyt kyllä japanilaista, mutta sushia se ei kyllä ollut. Katsotaan, tykkäänkö siitä vai oksennanko sen suoraan takaisin lautaselle.. :------D





 

Äwäwäwä, eiks ooki hieno? Ulla teki tän mulle joululahjaks, ja se pääs mun seinälle killuu. Miten joku osaa? Niin, ja tuo on sitte Oliver Sykes. Pitäis tunnistaa. Ihku.


Olin päättäny monta päivää sitten, että teen muffinsseja. Hamahelmi-muffinssien lisäksi aioin väsätä ihan oikeita muffinsseja, vaikka oonkin surkea leipuri, mut aion opetella sen taidon! :3






Tein pätkis- ja daim-muffinsseja tällä ohjeella, jota oon ennenkin testannu. Tää on helppoo ja yksinkertaista jopa mulle, jolla on peukalo keskellä kämmentä :--D





Kyl ne ihan hyvin tuntui onnistuneen. Harmi vaan, etten itse pysty maistamaan omia tekeleitäni, koska nää on liian makeita :--D Hyvä jos puolikkaan muffinssin pystyn syömään.. Mut en mä näitä ittelleni tehnytkään, vaan sukulaisille ja sit miehekkeelle ja sen äidille, joita meen tapaamaan vkolopuks Espooseen ;3 Toivottavasti ne ei kuole näihin, jos nää on vaikka myrkky-muffinsseja!

Siskon synttäri-muffinssi, hyvää synttäriä vielä pikkunen

Nii ja muuten, Creature Feature


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss