Happy day

Happy fox, sanoo jeijjeijjeij! On ollu kiva päivä tänään. Värjäsin aamulla pidennykset ja niistä tuli ihan jees! Tykkäilen. Ainoo mikä tässä päässä vielä mättää on mun tyvikasvu, onko halukkaita värjäämään sen pois? :---D

Ja sit yks, mitä oon odottanu jo kuukauden! Creature Feature-paita saapui viimeinkin postilaatikkoon ja meinasin saada sydärin! Olin melkein jo unohtanut sen! Piristi päivää kummasti yks pirun t-paita. Näkyy aika huonosti pidennysten takaa, mut se paidan printti on tän näköinen:



Oon ihan rakastunut, huoh.



Vähän lippuherua. BMTH ja TDWP, ootan teitä.

Ja sit viel yks mikä paransi mun päivääni entisestään. Yks pieni sähköposti, jossa mainittiin, että voisin saada lisää töitä, ja vieläpä toisesta firmasta, missä tällä hetkellä työnskentelen! Oon ihan onneissani, tällä hetkellä lapioin vaikka paskaa tms. kuin istun kotona perseilemässä!
Aika käy niin yksinäiseksi ja tylsäksi, kun kaverit on kouluissa :--(
Plaw, mut ehkä myö nousen täältä tuhkasta viel!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss