Shake it !

Tititiistai! Viikonloppu lähestyy (okei, ehkä ei kuitenkaan ihan vielä :----D) ja arkipäivät tuntuvat yhtä kuivilta, kuin aina ennenkin. Tänään päätin jo heti aamulla, etten lähde minnekään, vaan jään kotiin katsomaan The Big Bang Theoryy (Sheldon ♥) ja lagailemaan. Onnekseni tänään kukaan ei edes ole kaivannut mua, sillä jos olis, niin kyllä mä silti ennemmin olisin aikaani viettänyt kavereiden kanssa kuin tietokoneen ja oman sänkyni kanssa. Ja kyllä, dataan sängyllä makoillessani, läppäri on loisto keksintö!
Mulla on maailman söpöin kamera, eiks ni?
Ja juu, ihan itse olen koristellut!



Deathstarsin paita tuli pitkästä aikaa käyttöön, se on niin iso ja löllö, että sitä tulee käytettyä vain kotioloissa. Ja mua ärsyttää muuten ihan sikana toi mun tukka! Taas vaihteeksi. Turun ja Helsingin Cybershopeissa ei ole crazycolorin fire-väriä!!!1 :-------( en saa värjättyä tätä pehkoo millään (paitsi joo muilla punaisilla väreillä, mutku toi crazycolor on vaan parasta!!!1) ja ootan vaan kauhulla, kun toi haalistuu rumaks, ällöttäväks ja asjdoiahjdlkajl hyi! Toivottavasti tällä viikolla sitä olis jo tullu taas Cybershopin hyllyille, muuten itken julmasti.

Päivän biisi, piristää aina!

Pitäkää kivvoota!

1 kommentti:

♥ puss