Tickets!


Tässä nää nyt on, mun kullat ♥ Provinssilipun ostin jo viime kuussa Beeritin kanssa, ja Skrillexin lipun heti kun ne tuli myyntiin. Ruissin lipun kävin eilen hakemassa ittelleni palkkapäivän kunniaksi :3 Ei ainakaan oo tekemisen puutetta kesällä!

Oon muuten ihan sika kyllästynyt tähän mun pehkooni, en oo saanu mun hiusväriä yli kuukauteen, jota oon käyttäny jo vuoden ajan (koska se on vaan yksinkertaisesti parasta!) ja en jaksa enää ettiä sitä mistään. Päätinkin siis, että Samin lakkiaisten jälkeen mun on värjättävä tää punanen pois, vaikka niin tykkäänki tästä, nyyh :--( Samin lakkiaisissa on vielä pakko olla punainen tukka, ellen sitten saa totaalista hermoromahdusta näitten kans ja värjää yhtäkkii blondiksi XD

Kattellaan, nyt ulos nauttii kylmiä virvokkeita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss