Kämppä tyhjenee

Nyt alkaa olee semmone juttu, et mun kämppä alkaa olee tyhjillään. Kaikki tavarat on pakattu laatikoihin, kiva ettii jostain lootasta vaatteita, harjaa, meikkejä, tms. Emmä vaan voi käsittää, etten enää asuis täs huonees .__. enää ikinä! Mun pikkuveli ryövää tän mun luukun ja maalaa seinät siniseks! HYRR!

Ootan innolla perjantaita, jolloin nään ekan kerran mun uuden huoneen, ja ehkä myös kämppikset. Sit tutkii vähän, mitä sieltä kämpästä puuttuu ja kipittelee Espoon Ikeaan vähän shoppailemaan. Mulla on jo kauhea ostoslista valmiina... :---D Ai miten niin muka innostunut?

Tulee ikävä mun koloa. Nyyhkis.

Ja tuo mun tukka on kivas kondikses, vaikka värjäsin sen vasta vähän aikaan sitten. Sinisestä on tullut liila ja semmost :---D Pakko värjätä tää kuosi, koska huomen on Skrillexin keikka! Wuhuu, eikä sitä olla odotettukaan, ku vaan jonkun aikaa, möhmöh. Mukava alku kesälomalle, muutto ja keikka. Nam. Pidetään yhteyttä, öitä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss