Onnenpäivä

Hii, oon niin onnellinen! Mä sain kämpän! Solukämpän, mut kuitenkin kämpän!!!!1 Heinäkuun viimisellä viikolla muutto, jesjesjes :---) Jos joku ei nyt tienny, niin muutan Turusta Espooseen opiskelujen perään, ahh, mul on lyhyt koulumatka, 700 metrii! Mul ei oo ikinä IKINÄ ollu niin lyhyttä koulumatkaa :D Hihi, oon ihan innoissani, parveke, pesukone ja kaikki. Luksusta.

Sit pääsen sisustamaan ja aloittaa elämän puhtaalta pöydältä, ihan alusta. Tutustun kivoihin ihmisiin ja saan itsenäistyä ilman äidin jatkuvaa holhoamista. Pääsen irti tästä kaikesta, ahh. Autokin menee seisontaan, koska asun niin hyvin kaikkien kulkuyhteyksien varrella (rautatieasemalle ööö 200 metrii???) etten tarvitse autoa mihinkään. Plus ei olis varaa pitää edes autoa, vakuutukset ja bensat ja kaikki, pyh. Kyl mul tulee mun Kaapo-paskiaista ikävä, kun se jää tänne Turkuun yksin :'(

Jännittää kyl ihan sikana muuttaa 170km päähän kotoa ja viel kehäkolmosen sisäpuolel! Tunnen nyt jo oloni ihan landepaukuks vaik hengailenkin Espoossa vähän väliä. Enköhän mä siihen totu! 

Mutta enää kaksi viikkoa, niin alkaa muutto ja kesäloma (kahden viikon kesälomaa oon saanu odottaa kaksi vuotta, what?!) ja sit nautitaan kesästä täysin rinnoin!
Olin eilen kirjoittamassa vuokrasopimuksen ja juhlistan sitä ittekseni nauttien samalla lonkeroa. Pakkohan sitä on vähän juhlia sitä, että pääsee tämmösestä tuppukylästä pois! Jiihaa!

Mut asiasta kukkaruukkuun, viime vkoloppuna oli ruissi, jau, oli mahtia !
Perjantain ruissin vietin Ullan kanssa, hengattiin vaan.

Sit päästiinkin lauantaille ja voi että. Mikäs siellä sit oliskaan ollu parempaa kuin BMTH?
Tässä pieni ote gallerian blogistani:

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VITTTTUUUUU!!!!!1
bring me the horizon, olitte mahtavia, ihania!
ylävitonen oliver sykesin kanssa, kaks plekuu, polvi paskana, kädet jumissa ja mustelmilla, nenä täynnä mustaa paskaa, hiki virtasi.
OLI PUARAS ikin
pikkasen ehkä nakertaa ku jona weinhofen käveli mun ohi ku olin jonos bajamajaan uittaa jalkojani kuses. AAAA!!!1
mut ei se mitään, sanon vaan et, jumalauta ja anteeks."
Tässä plektrani, jonka nappasin ittelleni. Toisen plekun annoin kaverille lahjaksi :--)

Ja tietty oli pakko saada bändi-paita! Valkoinen, lihottaa, kyllä. Mutta on se muuten niin pirun hieno!


Ruissi oli kiva, ja ens vuon taas uudestaan.

Nii ja en aio pyydellä anteeksi sitä, etten ole ehtinyt/jaksanut postailla, oon ollut lähinnä vain töissä ja hengaillut ja hommannut muuttoa :--) Mut eiköhän tää tästä kun pääsen omaan kämppään! Sillon luulis tulevan postauksii vähä ripeämpään tahtiin!

Mut nii ja aaaaAAAAAAa uuusii lukijoita ;__;
Ilmoittakaa ittestänne jooko!
 Emmä pure. 

4 kommenttia:

  1. Olis mukava saada kämpästäs sitten jonkinlainen huonepostaus kun oot saanut sen sisustettua? :)Eikös se niin oo, että jaettu ilo on paras ilo) ;)

    Ps: Uutena lukijana voin sanoa, että blogis on kivaa luettavaa :3

    VastaaPoista
  2. hedelmasokeri: tottakai tulee jottai postausta uudesta kämpästä heti vaan kun oon saanut avaimet ja kamat roudattua sisään ;)ja tervetuloo vain! :3

    VastaaPoista
  3. Nette: no oliski aijai ;__; reuhka

    VastaaPoista

♥ puss