Shalaladumppiee

 Hiukset on herättäny huomiota enemmän kuin koskaan ennen, hohhoijaa. Tykkäilen näistä tosi paljon! Mut luonnossa nää on paljon kivemmat mitä kuvissa, sori tyypit. Paskalle kameralle ei voi mitään enää tässä vaiheessa. Pidennyksetkin pääsi käyttöön taas pitkästä aikaa.

 Hetken harkitsin jo, jos joku kaunis päivä vetäisin koko pään siniseks. Olisko se ihan idioottimaista? En kyl osais luopuu näistä punaisista hiuksista kovinkaan helpolla, jotenkin nää on vaan mun juttu. Vaikka himoitsenkin mustaa ja valkoista tukkaa lähes päivittäin niiden helppouden takia, mut en kyl ihan heti menis värjää päätäni mustaks. Olis se kyl helppo. Tosi helppo.

Mut tänään sain iloisen puhelun töistä. Mulla alkaa kesäloma ens viikolla! Siis oikeesti, ette ees tajuu, kuinka kauan oon taistellu mun oikeudesta saada viettää kesälomaa! Yritin jopa irtisanoo itteni (koska Espoosta käsin ei välttämättä töitä kauheesti tehdä..), mut sekään ei onnistunu. Siis wtf??? :---D Mun esimies kusee, ja aika pahasti. Onneks kuitenkin irtisanominenkin onnistuu loman jälkeen. Kesälomaa mul on tonne elokuun lopulle saakka ja sit oon viel yhden vkolopun töissä, ja sit on byebye parhaimmat työkaverit ikinä ja byebye paskin esimies ikinä :-----)

Mut tää tuli kyl liian äkkiä! Mulla on tällä viikolla enää yks työvuoro jäljellä, eli aloitan periaatteessa loman jo tän viikon keskiviikkona. Mitä vittua mä teen?? Kesäloma, mikä se on? Antakaa jotain ehdotuksia mitä voisin hommata mun loman aikana, ennen ku uus koulu alkaa! Parhaimman ehdotuksen vinkkaaja saa multa haleja ja pusuja koko loppuvuodeks, puspus halihali

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss