Huone-postaus

Ensimmäinen koulupäivä: oli ihan jees! Heräsin jo kuudelta, enkä muutenkaan nukkunut kovinkaan hyvin, koska unirytmi on vähän sekaisin vielä, köh. Mutta niin, löysin koululle ja omaan luokkaani varsin hyvin, ja meil on ihan kiva luokka, vaikka en ehtinytkään tutustua kehenkään sen paremmin vielä. Ryhmänohjaajakin on tosi kiva nuori sälli, viihdyn varmasti paremmin kuin hyvin tuolla oppilaitoksessa. Haarukat ja veitsetkin olivat.. hmmn, erittäin kiiltäviä, wou! Ruokakin vaikutti maukkaalta. Ei oo valittamista. Kaikki perjantait on vapaita, aij että, kyl mä nyt nautin.

Mutta nyt siirrytään siihen huone-postaukseen, tällee pikaisesti. Mun huone on 13,7 neliöö, eli aika pieni, mutta pikkasen suurempi mitä mun vanha luukku oli. Täällä mä nyt elelen jonkun aikaa, ja koko ajan on uuden kämpän haku päällä. Tahtoisin yksiön tai pienkaksion, mahd. läheltä koulua, jotta ei tarvis käyttää julkisia tai omaa kaaraa. Tää on kyl loistavalla paikalla, kuten oon sanonutkin, ainoo vaan et kauppaan on vähän liian pitkä matka (500 metrii jopa.........) xD

Näkymä parvekkeelta. Tämmöstä maisemaa mä tapitan aika monesti päivässä, viihdyn meidän paskaisella parvekkeella.

Aika sekainen vielä. Nyt se on jo vähän siistimpi, uskokaa pois! Mut sänky on pedattu, äiti, kato ny!

Kaapin koristelu-projekti on vielä kesken :<

Liikaa tavaraa. No vittu. Ehkä pitäis luopuu jostain.

Keittiöön kuuluvat tavarat lattialla, ehe. Nykysin ne on kyllä ihan keittiössä, kun raivasin ittelleni tilaa sieltä!

Että semmonen. Pieni, ja kodikas. Mä viihdyn! Ihan oikeesti. Toi sohva on kyl vähän liian iso tähän kämppään, mut tossa se nyt on. Ja olkoot vaan, tuparit kuitenkin tulossa niin pitää olla istumatilaa. Jossain vaiheessa se saa lähteä kävelemään hevonhelvettiin ja sit voinkin uusia tän järjestyksen uusiks! Oon kyl tähänkin järjestelyyn ihan tyytyväinen.

Mun oma pieni koppi

4 kommenttia:

  1. Ootpas saanut kodikkaan näköisen kämpästäs :) I Like It :3

    VastaaPoista
  2. hedelmasokeri: kiitos! toi on kyllä vähän vaiheesa kun verhotkin puuttuu, mutta kaikki aikanaan! :--D

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana tunnelma tuolla kotonas, tykkään. :]

    VastaaPoista
  4. Nette: kiitos, mäki tykkään! vaikka onkin pieni koppi ja liikaa tavaraa.. :-D

    VastaaPoista

♥ puss