i ♥ my new piercings

 Noni, siinä ne nyt on! Mun aikainen synttärilahja ittelleni :3 Snakebitesejä (kamala sana!) oon kuolannu ittelleni jo yläaste-ikäisenä, mutta koskaan en oo sitä haavetta toteuttanut, koska äiti. Äiti ei voi sietää, mutta enää se ei voi sanoa mitään, kun ei tarvitse mun turpaani kattella ku vaan satunnaisesti :D

 Snaket otin Pet Skullissa, hintaa oli 60€. Vasen puoli ei tuntunut missään, mutta oikee kirpas. Karille vitsailin, että tuutko pitää kädestä kii ja se tuli. Kari, se oli kyllä vitsi mutta.. Ilmekään ei kuulema värähtäny, ja Kari oli ylpee musta. Osaava ja mukava lävistäjä, ainoa vaan, ettei se antanut kauheasti mitään hoito-ohjeita, mikä oli kumma :D Yleensä oon saanut kauheen opuksen ja lippuja ja lappuja mukaani ja vielä pari romaania lävistäjän suusta, ennen kuin ne päästää mua minnekään niiden liikkeestä. Mutta ei siinä mitään, osaan hoitaa näitä kyllä ilman neuvomistakin :D

Joku kyseli kuka tuo Kari on, josta mainitsin aikaisemmin. Kari on ihan mun kaveri, itseasiassa ainoa kaveri täältä pääkaupunki seudulta päin (ellei Samia lasketa) :--) Karin kanssa oon viettänyt tässä.. Öö torstai-sunnuntai-päivät ja se lupas tulla tekemään mulle joku päivää safkaa! Oon ite niin avuton ja säälittävä, mutta kyl kelpaa ku on oma kokki tääl päin. Saatiin Karin kanssa taas tää kämppä ihan sekaiseks (miten me onnistutaan siinä niin hyvin, huoh), joten alan taas siivoamaan ja heitän pizzan mikroon ja hörpin lopun iltaa vichyä.

Mitä mieltä ootte uusista lävistyksistä? :3

2 kommenttia:

♥ puss