Kotona käymässä!

Turussa ollessani en ehtinyt touhuta oikein mitään, muutaku levittää takapuoltani himassa (pikkuveljen vanhassa huoneessa, jossa ei ole edes kattolamppua ja nukun tosiaan vuodesohvalla, aika ankeeta), mutta tapasin mä sentään paria kaveria, jotka ehti ikävöidä mua. Ikeassakin kävin, nyt oon onnellinen paistinpannun omistaja




Beeritin kanssa käytiin Ruissalossa vähän käppäilemässä ja kappas, laiva saapuikin just sopivasti Turun satamaan. Perseet ruvella itkettiin tota Siljaa, tai ainakin minä itkin ja huusin, koska pelkään ihan törkeesti isoja asioita. Liian iso!



Äiti oli onnellinen, kun toin ison vaatekasan pesuun. Nyt on tytöllä taas puhtaita vaatteita hetkeks! Eiks mul muuten oo aika söpöt sukat?

Söin itteni kotona ihan ähkyyn asti, alkuruoka, pääruoka, välipala ja jälkkäri samaan syssyyn. Lapsella tais olla kova nälkä, eh? Mutsi ja mamma ruokis mua kilpaa, molemmat tyrkytti koko ajan jotain sapuskaa naaman eteen. Ei tää laihduttaminen part 2347854938509 onnistu niinku olin kuvitellut.. Buu! Onneks lähdin Turusta Espooseen takas jo lauantaina, nii en ehtinyt syömään sunnuntai-pullia, joita äiti ois leiponu, haha!

Huomen alkais sitten koulu! Nopeesti tää kahden viikon loma menikin. Mitään en ehtinyt tekemään, ja ihan kiva vaan. Hengasin lomastani 5-6 päivää Turussa ja loput Espoossa omilla kämpilläni ton yhden pampulan kanssa. Kiva, kun joku hengailee mun kanssa täällä, kun en vielä pk-seudulta ketään tunne (saa tutustua?! en mä pure.. paljoo). Vähän jo jänskättää uus koulu, uudet ihmiset ja kokonainen luokka. Viimeks yläasteel mulla oli oma luokka, hui saatana. Lukujärjestystkin pelottaa, en kestä jos mulla on heti klo8-16-päiviä joka päivä.. Rankkaa.


Mutta asiasta kukkaruukkuun, tilasin Koruharakalta (klik!) pari korua, ja ne saapui


 Tadaa! Kettu-koru, pakko oli tilata. Tää maksoi jotain 13,90€.


 Eiks oo ihana?


Salama-koru, alennuksesta! Harmi vaan et ton ketjun lukko meni rikki :( Eiköhän joku sen korjaa, tai sit ostan vaan uuden ketjun tohon.

Mutta semmosta! Huomenna voisin tehdä pikaisen huone-postauksen, jahka koulusta pääsen :3 Joku päivä tässä pitäis mennä Karin kanssa kuvaamaan, se hölmö lupautui mun malliks, kjeh, niin saattaa tulla aikamoinen kuvapläjäyks sit! Nyt nukkumaan, et pääsen ajois hereille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss