No hups!

No hupsista, meikä ei oo ollu aikoihin koneella. Postailu ja muu datailu on vähän jäänyt syrjemmälle, kun on kaikkee muuta hommaa koko ajan. Oon pörränny hurjasti täällä pk-seudulla, seikkaillu ja löytänyt uusia paikkoja. Kaikkea on ehtinyt tapahtua. Koulu ei maita kunnolla, koska osaan jo kaikki alkeet, mitä meille tällä hetkellä opetetaan. Haluan haasteita, antakaa niitä mulle! Jännittävää vaan, kun pääsen ens kuussa töihin koulun kautta, nimittäin päästiin luokan kanssa duunailee Kuorosotaan! En tiedä vielä mitä, saa nähdä.
En edelleenkään tiedä, mitä mieltä tästä tukasta oisin. Onhan tää kivaa vaihtelua, mutta oikeesti, meikä pelästyy välil niin perkeleesti, kun nään oman peilikuvani. Oon saanut näistä kyllä hyvää palautetta, ja aion pitää tän mustasinisen jonkun aikaan. Toisaalta, mun värjäysprosessi meni vähän pipariksi, koska oon käsi. Ei tästä lopputuloksesta pitänyt ihan tällainen tulla, mutta saa luvan kelvata :D


Pistettiin miehekkeen kanssa viime viikolla kaupungeille asuntohakemuksia ja koitetaan saada yhteinen kämppä. Tää solussa asuminen on ollut ihan kivaa, mutta ei loistokasta. Haluan ja tarvitsen se oman tilan, jossa voin riehua niin paljon kuin tykkään ja mihin vuorokauden aikaan tahansa. Samalla haluan lemmikin, ja näin alkuun käy tuon miehen pikkuinen kisu. Odotellaan tässä siis, jospa pääsis tästä soluhelvetistä pois mahd. pian, toivottavasti ennen vuoden loppua.


Hei ja ps. 44 lukijaa, mitää ;___;

3 kommenttia:

  1. Mä niiiiiiin tykkään sun hiuksista! ♥o♥

    VastaaPoista
  2. Äwww.. oot nii kaunis ja sun blogi on iha mahtava ja ihQ ihQ :D ♥
    Tykkään iha hirveesti ♥

    VastaaPoista

♥ puss