Elämäni aakkoset - B


We're young and in love, heart attacks waiting to happen
So come a little closer, tell me it's all in our heads
We're young and in love, heart attacks waiting to happen
So come a little closer, tell me those three little words







B niinkuin Bring Me The Horizon. Joudun kirjoittaa tätä jo neljättä kertaa putkeen, koska rakas blogger sekoilee ja joudun näppäilee taas jäätävän pitkän tekstin uudestaan ja uudestaan. Buu! Mutta joka tapauksessa, BMTH on osana mun elämää, ollut jo vuodesta 2009, jolloin löysin sen kuuntelemalla Suicide Season - Cut Up-albumia ja opin kuuntelemaan mörkö-skeidaa, kuten esim. Asking Alexandriaa ja One Morning Leftiä. Bring me the horizon on yksi niistä bändeistä, jotka on vaikuttanut muhun suuresti, oon kuunnellut kyseistä bändiä suruihin, iloihin ja muutenkin kännimusiikkina toimii ja verenmaku suussa maistuu hyvälle!
BMTH:n ansiosta mun tyyli on kehittynyt tähän mikä se nyt on, eli jos joku alkaa lokeroimaan mua johonkin kategoriaan, oon varmaankin emo/scene, mutta itse en pidä lokeroinnista, ja oon mielelläni vaan pelkkä Jonna. Näytän tältä ja oon tyytyväinen just tähän, eli turha alkaa valittaa jos ei jollekin kelpaa. Toki ajan myötä mun tyyli on kehittynyt naisellisemmaksi ja aikuismaisemmaksi, ja osaan pukeutua tilanteen mukaan, kouluun voi mennä lötköissä ja vanhoissa rievuissa mutta työhaastatteluun pukeudun selvästikin siistimmin ja asiallisemmin. Lävistykset ja tatuoinnit on in, samoin pillifarkut ja bändipaidat. Mikään ei voita uuden bändipaidan tuoksua..

En ole koskaan ollut mikään fanaattinen fanityttö, joka kuolailee Oliver Sykesiä ja haluaisi nussia siltä aivot pihalle. Ei, en oo mä. Mä oon enemmänki semmoinen, joka kuuntelee musiikkia juuri musiikin takia.  Mutta pakko sanoa, että kyllä noi jätkät aika kuumia on! Meinas kyl pissat tulla housuun kun BMTH:n kitaristi Jona Weinhofen käveli mua vastaan Ruississa, samalla kun jonotin 20minuutin vessajonossa. Ja oon nähnyt BMTH:n livenä kahdesti, 2011 tammikuussa Kulttuuritalolla ja 2011 Ruississa (jossa ne muuten veti iha järrrrrrkyttävän hyvän shown!). Ruissista lähti mukaan myös kaksi BMTH:n plekua ja t-paita, jonka lahjoitin Karille.


Omistan BMTH:n paitoja, huppareita, ja myös Drop Deadin-vaatemallisto on tullut turhankin tutuksi. Kannattaa muuten tilata sieltä, jos löytyy jotain kiinnostavaa! Sieltä on luotettava ja nopea tilata tyylikkäitä kuteita.
BMTH on myös päässyt osaksi mun tyylikkään soluhuoneiston sisustusta; kaksi taulua killuu seinillä keikkalippujen kera, tietenkin.
Myös blogini nimi on saanut alkunsa BMTH:n samannimisestä biisistä. Ovelaa, mutta siinä on sekin kurja totuus, että mulla on huono mielikuvitus, joten luovutin kehittämään mitään järkevämpää ja typerämpää, kuin kyseinen biisin nimi.









Bring Me The Horizonin biisit uppoavat muhun jokaisessa tilanteessa, varsinkin humaltuessa nousuun päästään Suicide Season- tai Football Season is over-biiseillä. Ykkösbiisiä ei ole, mutta mun suosioon pääsevät Suicide Season- ja There Is a Hell, Believe Me I've Seen It, There Is a Heaven, Let's Keep It a Secret-albumit. Myös Cut up-albumi vetoaa muhun täysillä. Oon saanut aikojen saatossa aika paljon palautetta mun musiikkimausta, ja yleensä vedotaan Bring me the horizoniin, koska se on yksi tunnetuimpia örinä-bändejä. Kuuntelen mitä tykkään, älkää valittako. Musta tämmönen sonta on just parasta ja elämää ei pitäisi ottaa liian tosissaan (voi, kumpa pystyisin ajattelemaan noin aina). Me kestetään mitä tahansa, jos me vain yritetään.

4 kommenttia:

  1. Bring me the horizon <3 Me loves too. :) Koin valaistumisen vasta joskus kesällä kaverien huudattaessa sitä ja puhuessa siitä 24/7, vaikkakin kylläkin oon tykkäilly jo jonkun aikaa. ja kyllä sydän veteli jotain ihan omaa tahtiaan marraskuussa keikalla ja pysähty kokonaan kun pääsin lavalle football seasonin ajaksi. :)) Aluks en ois ees halunnu mennä mutta oli se pakko kun oliver nii nätisti pyysi. :)

    VastaaPoista
  2. Mimski: juu taisin lukeakin sun blogista sun onnesta! :-D Oon todella kateellinen, ite en päässyt marraskuun keikoille lainkaan, johtuen huonosta rahatilanteesta, buu. Mutta keikkoja tulee ja menee, ja toivottavasti BMTH tulis takas Suomeen mahd pian ;__;

    VastaaPoista
  3. Loistavasti tungit samaan kaiken miks BMTH on niin loistava!! ♥ taitaa BMTH olla aika monelle se tyylin "kulmakivi" ja örinöiden ensimmäinen suosikki.. itelle ainakin kävi just tolleen ja tässä sitä nyt ollaan.. erittäin tyytyväisenä ja monia rakkaita bändejä rikkaanpana ♥

    VastaaPoista
  4. DreamCracker: se on totta, BMTH on nykyisin niin suosittu, että suunnilleen joka toinen kuuntelee bändiä, aiemmin kukaan hädin tuskin tunsi kyseistä mörri-musiikkia. Mutta BMTH on ♥

    VastaaPoista

♥ puss