HDR

Käytiin kuvaamassa öistä Espoota ja tämmösii HDR-kuvii sain aikaseks. Enempää kuvia en saanu otettua, koska oli pirun kylymä (!) ja sormet ei tykänny yhtään. Iha kivoi kuvii tol uudel kameral saa, ainaki oon ite tyytyväinen kuviin ja tuloksiin :--) Harmittaa vaan, ettei luonnonvaloo oo paljoo, ootan jo innol kesää et pääsee kuvaa ulos paremmin! Luntakin on törkeet määrät ja pakkasta -10 astetta, vihaan talvea. Nättejä maisemia kuitenkin löytyy, mutta on se kesä silti mun lemppari.



Semmosta siis. Ollaan miehen kanssa vaan löllytty kotona, tehty hyvää sapuskaa, ja katottu leffoja ja telsua. Tänään päästiin kuitenkin aikaisin liikkeelle, jopa niin aikaisin, et ehdittiin näkee auringonlasku ja päästiin Citymarkettiin ostaa ruokaa! :--D Yleensä lähdetään vasta yhdeksän jälkeen metsästää aukiolevaa siwaa tai alepaa ja ostetaan jotain kalliita lihapullia ja roiskeläppiä..  Mutta ehkä tulevaisuudessa opetellaan heräilee aikaisemmin.

Ei mulla oikein muuta jutusteltavaa täl hetkel oo, mut luonnoksis on pari tekstii, mitkä voisin julkaista joku päivä! Ne on vähä fiksumpii ku tämmöset "otin pari kuvaa ja julkaisen ne"-postaukset. Nukkumatti koputtelee jo ikkunaan, joten on mentävä tutimaan.

7 kommenttia:

  1. ihania kuvia, varsinki toka ja vika! c:

    VastaaPoista
  2. Paavo: kiitos! :3 oon innostunut taas uudella tavalla kuvaamisesta, nyt kun on parempi kamera mitä ennen. HDR-kuvat on übersiistei!

    VastaaPoista
  3. Heei kerro mulle tosta valotikkauksesta? Mite tollasii kuvia saa? Mulla on kuva et viuhoo valotikulla jotai kuvioo tarpeeks nopeeta ja ottaa kuvan siitä nii siit pitäis tulla kuvio mutta en tiä oonko ihan oikeessa. Ajattelin vaa sitä kun meillä on meneillää digikuvauksen kurssi ja meille tuli tehtäväks ottaa kuvia yöllä. Musta ois kivaa ottaa joku kaveri heiluu niiden tikkujen kanssa kameran etee ja mennä vaikka järven rannalle tai metsään kuvailee.

    VastaaPoista
  4. Mimski: Iha helppoaha tuo on noita kuvia ottaa, säädät vaan mahdollisimman pitkän valotusajan kameraas! Aukkokin sais olla suuri, jos pimeällä aikoo kuvata. ISO-asetus varmaan kannattais olla 800. Mulla ei oo valotikkui joten oon käyttäny ihan puhelimen taskulamppua kuvissa :-D

    VastaaPoista
  5. okay, hyvä. :) Ens viikonloppuna vois mennä kuvailee... kattoo mitä siit tulee. :)

    VastaaPoista
  6. hyvä. :) Vois mennä viikonloppuna kuvailee, kattoo mitä siit tulee. :)

    VastaaPoista
  7. hyvä. :) Vois mennä viikonloppuna kuvailee, kattoo mitä siit tulee. :)

    VastaaPoista

♥ puss