Hiukset 1/2

Tässä olis nyt 'pieni' tukka-postaus, jonka väsäsin pikanopeesti tylsyyksissäni. Tämmösii karvoja mun päässä on nähty vuosien 2006-2009 välillä, toivottavasti ei tuu liikaa makeaa mahan täydeltä, joten toinen osa tulee joku toinen päivä, kunnes oon saanut pengottua mun ulkoselta kovalevyltä taas jotain kuvia mun pehkosta. Aloitetaanpas.

2006

Hiukset olivat mustapinkit, kuvat vääristää aika helvetin kivasti, ihanat 3 megapikselin pokkarit ja pöytälamppu. Tuolloin hiustyylini oli pelkkää sotkua, pörröä, pörröä ja vähän lisää pörröä! Ainii, muistinko mainita, että mun tukka oli pörröinen? Musta + pinkki ja punainen shokkiväri olivat tuolloin kovaa huutoa meikäläiselle, myös äitylini värjäili hyvään tahtiin pinkkejä raitoja tukkaansa :--D

2007

 

Tukka oli musta, edellen pörröinen ja sotkuinen, suorastaan katastrofaalinen. Lukion alussa leikkasin itselleni otsatukan, jonka värjäsin upeasti punaiseksi. Harmi vaan, etten osannut silloin (enkä varmaan vieläkään osaisi) tulla toimeen suoran otsatukan kanssa. Karmaisevaa. Tässä vaiheessa alkoi myös se emo-vaihe, angst viil ja nyyh. Musta oli suosikki väri ja siihen oli kiva välillä yhdistää shokkivärejä. Hyrr.



2008

Mustat hiukset saivat kyytiä, kun kampaajalleni sanoin että nyt tehdä jotain radikaalia, pistetäänpä tulee blondit hiukset! Ja siitä se ajatus sitten lähti..  Blondit tuli ja meni, blondit muuttui pinkeiksi lopulta (äidin huudoista huolimatta). Olen edelleen sitä mieltä, ettei pinkki sovi mitenkään mun pehkon väriksi, mutta jotkut väittivät sen olevan ihan kiva. Pinkkiin kyllästyttyäni menin kampaajalle, toivossa muuttaa hiusteni väri enemmän punaisemmaksi, lisäämällä vähän mustaa joukkoon. Tämän episodin jälkeen en ole käynyt kampaajalla, koska hiukseni olivat sen jälkeen kokonaan taas mustat ja punaisesta väristä ei ollut tietoakaan. Kiitti näistä.


2009

Musta oli jonkun aikaa, kunnes juurikasvui alkoi helottaa pahasti, ja aloitin taas blondaus-operaation. Samalla mulle leikattiin vino otsatukka, enkä vieläkään tiedä, pidinkö siitä vai en.. Mutta tuo kuvottava ruskeaoranssimikälie-sotkutukka värjäytyi todella nopeasti punaiseksi, ja pidin punaista kuosia noin 4 kuukautta, kunnes taas juurikasvu alkoi vaivaamaan pahemmin ja päähänpistona keksinkin värjätä hiukset hups! Lähes tulkoon valkoisiksi. Ei juma, mun mieli on muuttunut todella nopeasti joskus hiusten suhteen. Nuo valkoiset hiukset on ehkä mun suosikki-hiukset ikinä.

Mitä mieltä olette, haluatteko toisen osan vai jätänkö tämän tähän :---D Mitä mieltä olette mun vanhoista tukka-kuoseista?

3 kommenttia:

♥ puss