Kuusi kuukautta

 Huomenna ollaan oltu pampulan kanssa yhdessä puoli vuotta. Ollaan mietitty, pitäiskö tehdä sen kunniaksi jotain erillaista erikois-päivän kunniaksi. En kuitenkaan haluaisi mitään syömään ravintolaan ja sitten leffaan-settiä, koska se on meille melko tavallista ilman mitään juhlapäivääkin. Syödään ulkona ja käydään leffassa turhankin usein, joten se on meille kuin arkipäivä.
Vaikka tää nyt on vaan puolivuotis-päivämme, niin haluaisin jollakin tavalla kertoa tolle murmelille, kuinka paljon mä siitä oikeasti pidän. Samalla haluan rentoutua ja unohtaa edes hetkeksi kaikki koulupaineet ja muut arkipäivän huolenaiheet ja pitää hauskaa ja juhlistaa alkavaa viikonloppua.

Antakaa mulle pikkusia vinkkejä niin palkitsen teidät jotenkin! Auttakaa hädässä olevaa :---( Mitä vaan, kunhan ei oo ravintolaleffa-settii! Mun pää ei toimi tänään kunnolla ja oon vaan nukkunut. Lääkärikin perus mun ajan tältä päivältä siinä vaiheessa kun olin kököttänyt odottamassa vuoroani 40 minuuttia. Onneks sain heti uuden ajan huomiselle ja saan mun labratulokset selville. Sitä ennen, puspus ja öitä

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä puolvuotispäivä ei vaadi mitään "hohdokasta". Oman miehen kans vietettiin tuo ajankohta kahdestaan hänen kotonaan rentoutuen, löhöiltiin vaan koko päivä ja yö sängyllä ja katsottiin leffa ja jotain sarjaa telkkarista. Ja se riitti täydellisesti :3 Tosin te ilmeisesti asutte jo yhdessä, meille asuntojärjestelyjen takia on harvinaista herkkua pitää kotiviikonloppuja kahden kesken :) Mutta whatsoever tärkeintä on se että näyttää välittävänsä, ei se keksiikö jotain jännää ohjelmaa!

    VastaaPoista
  2. Anni: eihän tuo 6kk olekaan niin tärkeä juhlapäivä, mutta meille tuo kotona löhöäminen ja leffojen katsominen alkaa tursuamaan korvista ulos, ja haluttais lähteä jonnekin ulos tuulettumaan :3 jotain kulttuuria olis kiva päästä harrastamaan, mutta mies ei oikein välitä teattereista yms :--D eiköhä täs jotain keksi!

    VastaaPoista

♥ puss