We're composing our funeral songs, note, note by note


Hyvii uusii vuosii ja tsillee! Postaustauko oli suht pitkä, johtuen siitä, ettei oo ollut oikein aikaa eikä edes kiinnostusta blogia kohtaan (tai ylipäätään tietokoneella olo on tuntunut yököttävältä) ja oon halunnut rauhoittua joululoman ajan perheen kanssa. Tosiaan, vietin jouluni Turussa perheen ja avomiehen kanssa ja vietin aikaa kavereideni kanssa. Joulu oli perinteinen, kuten aina, riisipuuroa, joulusauna, maha täyteen joulusafkaa ja sit pakettien pariin. Mä sain vaikka mitä lahjaks, joten en ala luettelee kaikkia tänne. Sanon vaan, että jokainen paketti oli tarpeellinen ja oon kiitollinen niistä! Puspus ja kiitos

Lempparilahja tais olla kyllä kallein ja ihanimmalta ihmiseltä saatu Canon EOS 600D, kiitos rakas avomieheni  ♥ Myös matka Tallinnaan oli oikein railakas, jonne lähdettiin käymään ennen joulua miehen kanssa :--) Siitä sitten myöhemmin vähän kuvia.




Mutta sitten siihen tärkeimpään, eli uudenvuodenlupauksiin! Tein itselleni ainakin yhden tärkeän lupauksen, muut ovatkin sitten hälläväliäjoseitoteudu-juttuja.


Laihdutan ja teen elämäntapa-muutoksen. Puntarin pitäisi näyttää siis tämän vuoden jälkeen mieluiten 5-10kg vähemmän, joten ruokavalion muuttaminen ja liikunnan lisääminen tepsii tähän, veikkaisin. Rupean tekemään kävelylenkkejä (juoksulenkit eivät onnistu lonkan ja polven takia, nyyh) ja syön enemmän vihreitä rehuja. Herkut kielletty. Tässä mä onnistun!

Käyn koulussa ja teen mulle annetut työt hyvin. Ja tämä pitää. Pysyn kuitenkin koulussa kärryillä vaikka olisinkin 3 viikkoa putkeen poissa. Helppo homma.

Säästän rahaa. Avomies haluaa päästä Italiaan! Ja mä haluan uuden objektiivin, kissan, koiran, päiväpeiton, sohvan ja vaikka mitä muuta.......

Olen parempi avovaimo ja opettelen tekemään ruokaa. Hellin ja hemmottelen tota pampulaa, lahjon sitä, pidän häntä hyvänä ja rakastan häntä joka päivä vain enemmän. Ja ruoka on hyvää.

 Muutan. Haluan pois täältä koirankopista :(

Teittekö te lupauksia, ja millaisia teitte?  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss