Angel Bites

Leikin photoshopin kanssa ajankuluks ja testasin, miltä näyttäisin angel bitesien kanssa. Oon haaveillu noista nyt jonkun aikaa ja tekis mieli käydä vaikka heti lävistäjällä. Ite tykkäisin noista, mitä mieltä ootte? Älkää välittäkö muokkauksen laadusta, pääasia on, et lävistykset näyttäis suurinpiirtein aidoilta.

Mulla ei oo mitään kokemuksia madonna-/angel bites-lävistyksistä, kertokaapa mimmonen parantuminen on, kuinka paljon kipua on tavalliseen labrettiin verrattuna? Millaiset arvet niistä jää? Tietenkin kaikilla kipukynnys + parantuminen on yksilöllistä, mut kokemuksia voisin kaivata kuitenkin.  Karilla oli angel bitesit, mut otti ne pois koska pusuttelussa ne jäi mun smileyyn kiinni (...) XD Niistä jäi kivat arvet, mutta ne olikin huonosti tehty.


Nyt ollaan sitten taas kotosalla yksin, Kari läks töihin Perniöön ja minäpoika tässä datailen vielä unirytkyt päällä. Lävistys- ja tatska-kuume kasvaa koko ajan, pian alkaa käydä kärsimättömäks tää juttu. Mutta asiasta kukkaruukkuun:

Ajankuluksi eilen illalla duunailin parit muffinssit, ennen nukkumaanmenoa. Tuttifrutti-muffinssei ja sitruuna-kuorrutetta nopsujen kera :3 Alan tykätä leipomisesta ja muutenkin ruuanlaitosta (vaikka oonkin edelleen aika hysteerinen keittiössä ja Kari tekee meidän sapuskat), mut tutkin nykyään lähes päivittäin reseptei netistä ja tekis mieli koko ajan leipoo! :D En ees yleensä syö mun leipomisii (paitsi sämpylöitä), koska en pidä niinkään makeasta. Karille näitä väsään ja huvin vuoksi. Parasta terapiaa.

Mittari näyttää parvekkeella +3 astetta, pian on kesä! :D Kaipaan puistossa istumista, kävelykadulla hengaamista, jokirannassa istumista. Ja festareita tietenkin. Mitä te odotatte kesältä eniten?

7 kommenttia:

  1. Toi yhistelmä sopii sulle ihan mahottoman hyvin!

    Oon itekki leikitelly ajatuksella snaket + angelit :--D Noi miun snaket on vaan niin perkeleen lähekkäin ni pitäis saada eka ne paaaljon enemmä erilleen. Mitä ite oon nähny madonnan arpia, ni onhan niistä ihan kivat jääny. Ei niihin kuitenkaa kiinnitä sen enempää huomiota :> Käy ihmeessä nappaamassa pari reikää naamatauluun lisää!

    VastaaPoista
  2. En henkilökohtasesti vaan pidä angel biteista, mut kyl noi sulle näyttäis sopivan ihan hyvin :)

    Täälläkin hirmuiset kesän ja puistokelien odottelut ;__; Eniten odottelen juhannuksen Nummirock -festareita! <3

    VastaaPoista
  3. mulla medusasta jäi todella näkyvä arpi, ihankuin siinä olisi vielä reikä, eikä tuskin enää lähe pois, kun on jo pari vuotta siinä möllöttänyt :c

    noi kyllä sopii sulle, että jos oot valmis ottamaan riskin et ylähuulessa on joskus pari pistettä, niin suosittelen :-)

    VastaaPoista
  4. sopii ihan superhyvin!!!! ota ihmees :)

    VastaaPoista
  5. SUGARRPAIN: oi kiitos! :-D melkeinpä aina lävistyksestä jää arvet, mut ei niitä edes huomaa loppujen lopuks :3

    Anni: Pakko myöntää, etten itsekään oo aiemmin välittänyt angel biteista, mut oon vähän tullut toisiin aatoksiin, kun joku sanoi et ne sopis mulle.. AA mut kesä ja festarit ;__;<3

    Ano: Kai se on pakko lähtee kiikuttaa takapuolta lävistysliikkeeseen, eihän arvet estele mua! :3

    Ano: kiiitos hirmusti :-)

    VastaaPoista
  6. Mä en oikee tykkää angel biteseista, mutta jos sä tykkäät niistä ja haluut ottaa ne nii go with it. :)

    Mua on kauheesti houkutellu huuliläväri, mutta en oo varma siitä vielä. :( Mut pelkään et se kolisee hampaisiin ja ikenet vetäytyy ja se sattuu ja mä en kauheemmin tykkää käydä hammaslääkärillä. Sit viä se tosiasia että aika monella on huuliläväri. Musta tuntuu kyllä et tosta kulmakorusta tulee mun eka ja vika lävistys ja pysyn tatskoissa kun kerran nyt alotin.:/

    VastaaPoista
  7. Mimski: Jokaisella on oma mielipiteensä ja arvostan et sanoit omas :3
    Ei huulikorut oo vaivaks, jos käyttää oikeenlaisia koruja eikä leiki niillä (niinku meikäläinen..). Eikä ne ikenet niin nopeasti vetäydy ja ainahan lävistyksen saa pois :-)
    Tottahan tuo, et huulikoruja on melkeinpä joka toisella, mut ite tykkään enemmän huulikoruista kuin mun kulmakorusta, koska niitä saa muunneltua niin paljon.

    VastaaPoista

♥ puss