Maaliskuun ensimmäinen

 Musta ei oo kuulunut aikoihin mitään, enkä ole siitä jaksanut ilmoittaa kellekään. Oon viimeiset viikot vain ollut kotona, hengannut ja suunnitellut muuttoa. Psykiatrillakin kävin pari viikkoa sitten ja heti sain napit kouraani, eikä tunnu vielä auttavan mitään, pyh. Turhaan maksoin melkein satasen siitäkin reissusta.
Mutta joku ehkä huomaa, että mun hiusten väri on taas vaihtunut! Päätin värjätä juurikasvun piiloon ja shokkiväriä en jaksanut tunkea enää pehkooni ja tadaa - palkki jäi vaaleaksi, ainakin toistaiseksi.



Hiihtolomaa vietettiin Karin kanssa kotona (vaikka suunniteltiinkiin jotain äkkilähtöä aurinkoon) ja porukoillani Turussa. Saatiin nauttia Turun rauhasta ihan kahdestaan kun vanhempani olivat kahden viikon lomalla Thaikkulandiassa (epistä!). Roudattiin myös mun vanhempien luona olleet arvokkaat astiat ja ruokailuvälineet (Koko-astiasto ja paaaaaljon Muumi-mukeja) tänne Espooseen, saadaan sitten kunnon lautasilta syödä pöperömme kun muutetaan. Jee!

Mä tykkään Karin tekemästä ruuasta, mutta tää oli jotain hirveetä :-D Saatiin joululahjaksi pasta-kirja ja kokeiltiin ekaa kertaa tommost sahramikinkku-juttua ja voin sanoa, ettei ollut mun makuuni. Kari kyl tykkäs! Mut hei, mua on kiinnostanut jo jonkun aikaa hommata uus objektiivi tähän Canoniin, joten voisko joku suositella jotain fisheye-objektiivia? Mikä olis suhteellisen halpa (opiskelijabudjetti on aika pieeeeni) ja mistä kannattais lähtee semmosta hankkimaan?

3 kommenttia:

  1. Heeei vähänkö kivat noi hevosenkengät c: ja edelleenkin mä ihailen noita sun hiuksia! ♥

    VastaaPoista
  2. Valitettava tosiasia et halpoja ja hyviä fisuja ei ole :( ellet käytettynä osta...? Koita ettii kamerafoorumeillta yms. Saattaa löytyy halvalla :) tähän hätään en sitä hyvää merkkiä muista, mut suosittelen ottaa semmosen jossa on automaatti tarkennus :D tulipa romaani xD

    VastaaPoista
  3. Mäki oon miettiny et jos pyytäis vaikka lahjaks fisua mut koska mp3 prakaa nii ajattelin et jos pyytäisin ipod classicia (sitä iha jumalattoman iso muistista) vaikka isiltä valmistujaislahjaks. Mp3 kiilaa kyllä tällä hetkellä uuden objektiivin ohi aika kauniisti, koska en pysty kulkemaa bussissa tai ulkona muutenkaa ilman musaa. :/

    VastaaPoista

♥ puss