Nakertaa!

Nyt on semmoinen juttu, että mua on kismittänyt koko päivän (itseasiassa monta päivää), koska mun ulkoinen kovalevy on paskana (!), ja oon ihan murtunut. Kari kompastui eräs kaunis päivä piuhoihin ja masiina lensi suoraan lattialle kauniissa kaaressa. Harmitti, vitutti, itketti, suututti - siinä meni koko mun eletty elämä, ajattelin. Vietiin ulkoinen kovalevy pelastettavaks ja hinta-arvioksi osottautui 400-999€ väliltä. Ai saatana, se kirpas. Tiedostojen palautus on kallista, mutta luotan  tyyppeihin, jotka osaavat hommansa.

Ei siinä, että ulkoisella kovalevyllä on yli 300gigaa tavaraa, musiikkia, leffoja ja kuvia. Musat ja leffat voi jättää sinne bittiavaruuteen, mutta ne kuvat! Siellä on _kaikki_ mun elämäni varrella kuvatut tapahtumat. Omat turpakuvat, edesmenneen siskon kuvat, ripari/konfirmaatio- ja lakkiaiskuvat. Kaikki. Ei niiden kuvien hintaa voi arvioida rahassa. Maksaisin mitä vaan, jotta saan ne takaisin.

Olin itse typerä, kun en oo tajunnut aikaisemmin tehdä varmuuskopioita. Tai olen mä sitä miettinyt, mutta laiskaksi ne kutsuvat, enkä ole tehnyt asialle mitään. Mikä saamaton luupää. Virheistä oppii, tietenkin kantapään kautta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss