Haaste!

 Nette haastoi mut, kiitos!

 Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their "tagger" and post it on their blog.
Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
Create 11 new questions for the people you tag to answer.
Do not tag back to the person who has already tagged you.



1 Milloin aloit kirjoittamaan blogia ja miksi?
Taisin 2009 aloittaa blogin kokeilun ihan uteliaisuudesta. Aluksi se oli semmosta säätöä et huh, oksat pois, mutta nyt kun on hiffannut idean ja päässyt bloggaamisen makuun ihan suht hyvin, vaikka taukoja onkin välillä. Ideana mulla on blogissa kirjoittaa omista mielenkiinnon kohteista, mutta vaate-/tyyliblogia en ala koskaan harrastamaan. Ketä kiinnostaa, mitä riepuja puen päälleni jatkuvasti?

2 Missä näet itsesi 10 vuoden päästä?
Asun Turussa tai Helsingissä jossain über siistissä kämpässä, ollaan Karin kanssa naimisissa ja ehkä olis jo oma lapsikin. Mulla on oma yritys tai sit oon muuten vaan niin rahakas, samoin mieheke ansaitsee rahaa kiitettävästi :--D Voisin myös omistaa oman corgin ja valokuvastudion...... Kaikki nämä ovat vain haaveita muiden joukossa, mutta veikkaisin, että 10 vuoden pääästä olen Karin kanssa ja onnellinen. Muuta en tarvitse.

3 Lempi vaatemerkkisi? Perustele.
En pahemmin perusta vaatemerkeistä, mutta sanotaan nyt vaikka Iron Fist ja Disturbia.

4 Oletko sinkku/varattu? Miksi?
Varattuna ollaan, kihloissa tuon avokkaan kanssa. Pian 9kk tulee täyteen avovaimona elämistä ja mä pidän tästä. Kari on mun suurin tuki ja turva mitä pystyn koskaan saamaan.

5 Unelma-ammattisi kautta aikojen?
Valokuvaaja. Tiedän, että mulla on vielä pitkä matka ammattilaiseksi, mutta perusteet osaan ja tekniikka on hallussa. En kuvaa koskaan automaatti-asetuksilla, käytän aina manuaalia, jopa tarkennuksessa. Verenpainettani nostaa ne mukulat, jotka kinuavat isiltään synttäri-/joululahjaksi järkkäriä eivätkä tee sillä mitään. Huoh :--D

6 Ruoka, jonka syömisestä koet huonoa omaatuntoa?
Kyllä se on se noutoruoka! Hese, mäkki, kebab.. Mutku on niin hyväääää :C

7 Asia, jota teet päivittäin?
Istun koneella, valokuvaan, tupakoin. 

8 Jos saisit muuttaa yhden asian koko maailmassa, mikä se olisi?
Kaikki ihmiset ja eläimet ois saman arvoisia. Emmää tiiä!

9 Parhain muistosi?
Kun musta tuli ylioppilas ja sain laittaa lakin päähän. Sinä päivänä tiesin, että pystyn mihin tahansa, jos vain haluan.

10 Asia, joka tekee sinusta juuri sinut?
Mun luonne. Oon todella itsepäinen, temperamenttinen, äkkipikainen tuittupää, eikä samanlaista Jonnaa oo. Oon ainutlaatuinen!

11 Parhain luonteenpiirteesi? 
Kari sanoi, että huumorintaju ja positiivisuus, kai ne sit!

Haastan: Nea, Susanna, Marika, Anni ja Mimski. Muutkin saa tehdä!

Kysymykset
1. Mitä muuttaisit itsessäsi, jos voisit? Vai muuttaisitko mitään?
2. Miten hemmottelet itseäsi?
3. Mikä on oudoin tapasi?
4. Uskotko yliluonnolliseen?
5. Mikä oli suosikki lastenohjelmasi pienenä?
6. Millaisen tautoinnin ottaisit itsellesi, jos haluaisit?
7. Mitä kohtaa et koskaan lävistäisi kehossasi?
8. Mitä tapahtumaa et koskaan unohda?
9. Mitä odotat kesältä eniten?
10. Oletko onnellinen? Miksi/miksi et?
11. Mitä asioita pelkäät?



2 kommenttia:

♥ puss