Jossain määrin ärsyttää

Muutamat listaukset asioista, jotka ottavat päähän tällä hetkellä eniten.

★ Ulkoinen kovalevy meni paskaksi lopullisesti, hyvästi 300gigaa kuvia vuodesta 2006 alkaen. Kaupanpäälle sain vielä lähes 300€ laskun, vitutuskäyrä nousi pilviin asti.

★ Kissa ei ole vieläkään tullut kotiin. Sen karvakasan takia unirytmi on mennyt pilalle, ollaan soitettu ympäri maailmaa, kävelty/ajeltu ympäri maita ja mantuja öisin, lainattu loukku (jonne ostettiin vähillä rahoillamme ties mitä herkkua tonnikalasta märkäruokaan), jaettu lappuja lähiympäristöön ja voi vittu mitä vielä. Se kissa ei tule kotiin nyt, toivottavasti joskus.

★ Saamattomuus. Kuukausi ollaan asuttu uudessa asunnossa ja mitä meidän eteisestä löytyy, no banaanilaatikoita! Vieläkin! Ei vaan jaksa/huvita/kiinnosta viedä niitä poiskaan. Oho, ja verhotkin on asentamatta.

★ Loputtomat niska- ja hartiakivut. Päänsäryt pahenevat, kipulääkkeet ei auta, oksettaa, tuntuu kuin pää räjähtäis ihan just. Parina kertaa Kari on meinannut soittaa ambulanssin paikalle, mutta itsepäinen nainen kun olen, oon kieltäytynyt, vaikka tarvetta varmaan olisikin ollut.

★ Sonera, joka ei vieläkän ole saanut nettiä toimimaan (nimim. 4 viikkoa ilman nettiä<3). Joku saa pian kärsiä ja pahasti. Perkele.

★ HOAS. Menivät sitten luovuttamaan mun yhteystietojani jollekin uudelle asukkaalle, vaikka olin kieltänyt sen jyrkästi. Puhelin soi yhtenä iltapäivänä ja joku nainen lirkutteli siellä jostain avaimista. Olin hetken ajan sillee, niiiiin, että mistä avaimista se muidula nyt selittää. Sanoi, että Hoas oli antanut vanhan asukkan yhteystiedot (eli mä!) hänelle avaintenluovutusta varten. Kiehuin raivosta, koska avaintenluovutuspäivänä meitsi on Turussa viettämäs lomaa, enkä luovuttamassa avaimia jollekin tuntemattomalle tyypille jossain Espoossa. Vitun Hoas.

Jossain vaiheessa mun pinna räjähtää totaalisesti. Onneksi sentään sain viime viikolla kirjeen, jonka takia mulla on kestohymy koko kesän ajan! Elokuussa nimittäin mua aletaan korjaamaan, ja toivon saavani itsetunnon takaisin, toivottavasti kaikki menis suunnitelmien mukaan.

4 kommenttia:

  1. sua aletaan korjaamaan? haluutko selventää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selvennän tätä tulevassa postauksessa ihan erikseen :>

      Poista
  2. kovalevystä sen verran että I feel you dude. Mun kovalevy on kans tuolla teknisten laitteiden hautausmaalla, tiputin sen koulussa lattialle ja paskakshan se meni. Hassua koska kotona se on tippunu pariki kertaa eikä oo ottanu nokkiinsa ollenkaa. Mutta sinne meni parittuhannet kuvat, ellei enemmänki, vanhimmat jostai vuodelta 2007 ja musatki meni siinä. Enemmän ne kuvat kyllä vituttaa koska olisin halunnu digikuvauksesta 3:sen tutkintotodistukseen, kun mulla oli siihe mahdollisuus, en ollu kertaakaa tunneilta pois ja sain melkeinpä jokaisesta tehtävästä kolmosen, mutta siä meni kaikki kuvat mitä olin kuvaillu sitä portfolioo varten ja paljon muutakin. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite vein kovalevyni ammattilaisten käsiin ja olin valmis maksamaan jopa tonnin siitä, että mun kuvat saatais ulos siitä masiinasta (musiikilla, elokuvilla ja tekstitiedostoilla ei ollu niinkään väliä), mutta pahalta näytti. Kyllä siinä itku meinaa tulla, varsinkin kun toiveammattina on valokuvaaja ja kaikki aiemmat otokset on bittiavaruudessa. Ehkä täst molemmat otti opikseen tehdä aina varmuuskopiot? :--D

      Poista

♥ puss