Muutama fakta

Emma-kissani on kolmatta päivää kateissa, stressi ja ahdistus kasvaa koko ajan. Tuijotin viime yönä ikkunasta ulos viisi tuntia, kissaa ei näkynyt. Turhauttavaa, kun ei voi tehdä mitään. Joka tapauksessa, elämä jatkuu ja päätin latoa pari faktaa pöytään itsestäni, kun teitä lukijoitakin on tullut lisää (pus ♥)! Kyllä tämä tästä.


1 Oon Jonna, täytän syksyllä 21 (ikäkriisi ja ryppyjä tulee) ja oon kotoisin Turusta. Pk-seudulla oon asunut pian 9 kuukautta ja edelleen mulle naljaillaan mun murteesta. En ite huomaa mun murretta, mutta kyllä Kari siitä jatkuvasti muistuttaa. Turun murre on musta hienoa ja oon ylpeä siitä, etten oo langennut vielä stadin slangiin!

2 Vihaan kahvia. En oo koskaan juonut oikein kahvia, mitä nyt jonkun kupin saatan vetää vuodessa, jos päässä vinksahtaa. Kahvin maku on paha, oli se sitten mustana, maidon/kerman tai sokerin kanssa vedettynä. Kahvin tuoksu on kyllä asia erikseen, se on ihan okei. Kahvin sijaan nautin enemmin teetä.



3 En osaa kokata tai käyttää minkäänlaisia työkaluja. Yksin elämisestä ei tulisi mitään ilman tuota miestä, se kokkailee ja korjaa kaiken. Oon aika kädetön ja mun looginen päättelykyky ei oo mikään maailman paras, eli voisin sanoa, että oon aika tyhmä. En oo myöskään mikään innokas kasvien kastelija, joten kaikki kukatkin kuolee mun käsittelyssä. Kari on sentään luonteeltaan sellainen hortonomi, että se kasvattaa täällä jo omaa teepensasta!

4 Pidän itteäni jonkun verran vanhanaikaisena, varsinkin elektroniikan suhteen. Mulle on ihan sama, miltä vuosikymmeneltä mun puhelin on, kuhan se vaan pelittää. Mun mielestä puhelimella ei tarvii tehdä kaikkea ja en tajua niitä kaikkia sovelluksia, mitä on kehitetty älypuhelimiin. Kaikki muukin tuollainen hifistely-kama ja kaikki gigaleditaivaat on melko turhia, vaikka mies yrittääkin saada mua hankkimaan kaikkea uutta ja hienoa (turhaa) elektroniikkaa meidän talouteen :--D TV, tietokone, puhelin ja kamera ovat ainoita elektroniikkaa, joita käytän.

5 Ajan autoa enemmän kuin taksikuskit. Mulla on ollut auto pian kolme vuotta käytössä ja oon ajanut sillä enemmän kuin laki sallii. Kilometrimittarikin on hypännyt jo kerran ympäri. Puolessa vuodessa voin ajaa kevyesti sen 15 000km ellei jopa enemmänkin. Käytän autoa lähes päivittäin. Miettikää kuinka paljon mulla menee bensaan rahaa!!

6  Kari väittää, että mun hiusten väri vaihtuu useammin kuin sukat (ei kyllä pidä paikkaansa). Myönnän, että shokkiväreillä on helppo pelleillä ja kuontalon väri on helppo muuttaa toiseksi hetkessä. Pitkään väitin itselleni, että punainen on se mun juttu, mutta kyllä tää Crazy Colorin Pine Green on kans aika kiva. Nyt houkuttais kokeilla vähän enemmän turkoosia tai liilaa!

7 Mulla on paljon fyysisiä ja henkisiä ongelmia terveyteni suhteen, enkä niiden takia pysty käymään koulussa/töissä. Lasken itseni työkyvyttömäksi jo sillä perusteella, etten saa itse aina laitettua kenkiäkään jalkaan. Vaikea siinä olis sitten lähteäkään yhtään mihinkään, kun kengät puuttuu jalasta. Lääkäriinkään en ole päässyt, kiitos Espoon terveydenhuollon, johon oon venannut jo 3kk lääkäriaikaa :---) puspus vaan sinne, onneksi nykyään asun Helsingissä. En koe kuitenkaan olevani mitenkään erilainen kuin muut, vaikka en pystyisikään juoksemaan tai tekemään samoja asioita, kuin muut ihmiset. 

8 Olen festarinarkomaani. Tänä vuonna meen 9. kertaa Ruisrockiin (miettikää kuin piäni olin ekaa kertaa Ruisrockissa!), ja Provinssiinkin olisi tarkoitus lähteä. Suunnitelmissa on myös menettää Tuska-neitsyys ja kävästä Weekend festareiden ulkopuolella. Keikat ja festarit on mun alaa, vaikka nykyisin en enää harrastakaan keikkoja rahanpuutteen vuoksi. Kaiken maailman bändejä ja esiintyjiä on nähty, enkä pysty edes laskemaan, kuinka monella keikalla tai kuinka monta artistia oon elämäni aikana nähnyt ja kuullut. Olen elementissäni.

6 kommenttia:

  1. http://nnetteblogi.blogspot.com/2012/05/haaste-part-667.html :]

    VastaaPoista
  2. Lovely pictures. Where in Finland are you from? Will you come to Helsinki for Trash Fest this fall? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaw, thanks! :> I live in Helsinki! And uhm I don't know what is Trash Fest.. :< buu.

      Poista
  3. Naw, sulla on tosi kiva tyyli ja ihana blogi D: Erityisesti ulkoasu miellyttää esteettistä silmääni :'D

    http://idontdanceanymore.blogspot.com/

    VastaaPoista

♥ puss