Perjantai

Huppelis ja tsädäm. Mulla on oikeesti asiaakin, mutta ei tänään. Kissan etsinnät jatkuu kovaan tahtiin ja tajusin vasta tänään, että on jo perjantai. Viikko on kulunut nopeasti, enkä oo ehtinyt tekemään mitään, kun on niin kova huoli meidän kisusta. Pitäisi palata takaisin arkeen ja rutiiniin, eikä vain valvoa kaiket yöt tuijottamassa ikkunasta ulos. Unirytmi on kieltämättä mennyt aikalailla sekaisin. Onneksi sentään yksi hyvä asia tapahtui tällä viikolla, siitä sitten myöhemmin, kuhan ehdin/jaksan kirjoittaa aiheesta enemmän. 

Blogin ulkoasu alkaa muuttua pikku hiljaa, koitan päivittäin siistiä tätä uuteen kuosiin. Pikku jutuista ne muutokset lähtee käyntiin, eiksje? Nyt pitää lähteä laputtamaan (:-D), nimittäin ilmoitus-lappuja kissasta ympäri lähiseutua. Mulla on niin ikävä sitä höpsöä kisua :C  Miu.



6 kommenttia:

  1. Mä niin rakastan noita siun hiuksia <3 C;
    Toivotaan että teijän kisuli vielä löytää tiensä kotiin ! C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äwäwä kiitos suloisuus ;_; toivottavasti misu tosiaan pääsee joskus kotiin, hirmunen ikävä on maukuu :c

      Poista
  2. Onnea etsintöihin, mä pidän peukut pystyssä että kisuli löytäis takas kotiin! :3
    Supersiistin väriset hiukset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, toivottavasti miuku tulee takasin joskus :C Ja kiitos, iteki tykkään (kerrankin) omista hiuksistani! :--D

      Poista
  3. voi kamala mite täydelliset hiukset sulla on !:o ja ihanat kulmatki !:)

    ♥. siqudk0.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos ;_; mitä nyt vaan mun kulmat on ihan rähjäiset, mut ei se haittaa!

      Poista

♥ puss