Crazycolor

Oon testaillut vaikka mitä shokkivärejä, mutta oon todennut, että crazycolorit on ihan jees kamaa, halpoja ja niitä saa Cybershopista helposti. Jotkut värit pysyvät paremmin päässä kuin toiset, osasta on tullut luottokamaa, koska hiusten väri on just semmonen ku oisin toivonu ilman mitään ylimääräistä sählinkiä. Varmasti on parempiakin shokkivärejä kuin Crazycolorit, esim. Special Effectsit on kuulema loistavia. Kokeilemalla vain selviää, mitkä värit sopii sun päähän, mitkä tarrautuu ja pysyy päässä hyvin.


Crazycolorin Fire

Tää pieni sähäkkä punainen väri oli mun suosikki monta vuotta, en käyttänyt mitään muuta punaista väriä kuin tätä (paitsi hätätilanteissa Stargazerin Rougea, joka osoittautui itselleni huonoksi). Ainoa vaan, että kesällä 2011 tää oli loppu lähes jokaisesta Cybershopista ja tätä sai jahdata kissojen ja koirien kanssa, koska kaikki halus punaiset hiukset. Firestä sain huutavan paloauton värisen tukan, joka herätti katseita ja kummastusta. Oli vaikea luopua punaisesta väristä, mutta ehkä joskus tää kuosi palaa. Haalistuessaan ei niin nätin näköinen, joten tätä piti värjätä viikottain.

Crazylcolorin Pinkissimo
 Pinkissimoa testasin kesällä 2009, ei ollut ihan mun juttu. Ei oikein tykännyt olla mun päässä ja en saanut tarpeeksi pinkkiä, mitä oisin aatellut. Haalistuessaan ihan nätti ja söpö, jos joku tykkää hattarasta. Ei kuitenkaan mun tukkaan tarrautunut niin hyvin mitä oletin.

 Crazycolorin Skyblue
Skyblueta olin testannut 2009 talvella ja todennut sen nätiksi väriksi, joka ei  vaan suostu tarrautumaan kunnolla päähän. Ei pysy kauan hiuksissa, pitää värjätä usein, mutta silti, yksi mun suosikkiväri. Syksyllä 2011 testasin uudelleen, sama vika, ei pysy, haalistuu nopeasti, mutta silti kivan sininen kuosi tuli. Vaihdoin tän seuraavaan, Pine Greehen, koska halusin enemmän turkoosia sävyä tukkaan.

Crazycolorin Pinegreen
Pine Green on ollut mun päässä muutaman kuukauden ja oon tykännyt. Nyt on vasta alkanut äklöttää, kun auringonvalossa mun pää hohkaa vihreänä. Turkoosia väriä lähdin hakemaan ja sitä sain, vaikka vihreä loistaakin tietyissä olosuhteissa. Tarrautuu loistavasti, ei tarvitse värjäillä lähes koskaan, ainoa vaan, että latvoista lähtee nopeasti väri (hiusten sukiminen vaikuttaa varmaan tähän). Haalistuessaan tosi kiva, enemmän turkoosi kuin vihreä. Tää on toistaiseksi parhaiten pysynyt Crazycolor, mitä oon testannut.

Crazycolorin värit on kivoja, ja yleensä saan sellaisen värin, mitä haluankin, ilman, että tarvitsee sekoitella mitään keskenään. Nää ei kuitenkaan pysy kauhean kauan päässä ilman haalistumista, joten värjäilyjä saa tehdä usein, jos haluaa pitää tiettyä sävyä yllä. Kannattaa testata, mikä sopii sulle, väreissä on eroja. Hinta, laatu ja purkin koko on aika ratkaisevia tekijöitä mulle. Koko päähän mulle riittää yksi crazycolorin purnukka, ja siitä saattaa riittää tuleville värjäyskerroille. Ja täältä löydät siistejä shokkivärejä, Directions, Special Effects, Crazycolor ja Stargazerit sun muut mömmöt kannattaa hankkia tuolta, jos halvalla haluaa päästä.

Ps. En oo mikään taikurihokkuspokkus tai kampaajaparturi, en tiedä hiuksistä lähestulkoon mitään. Värjäilyä oon itekseni harrastanut monta vuotta, joten siitä osaan sanoa edes jonkun sanasen. Kannattaa olla hieman rohkeutta testata itselleen värejä, ei siihen kuole. Shokkivärit ei kuluta hiusta lainkaan, päinvastoin, itselläni ainakin hiukset voi paremmin kuin kestovärin kanssa. Kysyä saa aina, jos on epävarma.

2 kommenttia:

  1. Haa, ostin Cybershopilta juuri lahjakortilla kokeeksi Pine Greeniä ja jos se näyttää noin kivalta niin ei tarvitse panikoida ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekin yllätyin ekan värjäyskerran jälkeen et aika siistiltä näyttää! Oon kyl ollut tyytyväinen tuohon :--)

      Poista

♥ puss