Vesitornin alla

 Yhtenä kauniina päivänä otin kameralaukun messiin ja päätin kohdata yhden suurimmista peloistani. Vesitornin. Pelkään kuollakseni isoja rakennuksia/rakennelmia, kuten vesitorneja ja tuulimyllyjä. Pk-seudulla asuessani oon joutunut monesti tilanteeseen, jossa ajan autoa ja nurkan takaa ilmestyy kuin tyhjästä jäätävän iso vesitorni. Paniikkikohtauksia on tullut usein ja pelkäänkin ajaa vesitornien ohi ja yleensä pistän silmät kiinni tai peitän näkökenttäni, jotta näen edes jonkun verran ajaa kyseisten hirviöiden ohi.

Kohtasin pelkoni Vantaan Simonkylässä, jossa on 55m korkea vesitorni, tää on ehkä pahin vesitorni johon oon koskaan törmännyt. Itseasiassa, siedätyshoito toimi yllättävän hyvin, eikä mua loppujen lopuksi pelottanut lainkaan. Oon ylpeä itsestäni!

Oli huikeeta katsoa ylös, mutta mä selvisin! Mitä mieltä ootte kuvista? Onko jollain muullakin samankaltaisia pelkoja? Kannattaa muuten tsekata http://vesitornit.blogspot.fi/, enää vesitornit ei pelotakaan enää niin paljon, mitä ennen!


Kissimirrikin on toipunut traumaattisesta kolmen viikon seikkailustaan yllättävän hyvin, ruoka ja uni taitaa maittaa meidän prinsessalle. Vähän säikyn oloinen vielä tuntuu olevan, ei pidä yhtään imurista tai vasaroinnista. Tarkoituksena olisi saada Emmalle kaveri ens kuussa, mutta siitä asiasta lisää myöhemmin.

Kesäkuu on pian puolessa välissä, pitäisi ruveta jotain kesäsuunnitelmia touhuamaan. Festareita pitäisi kiertää, mökillä pitäisi ehtiä käymään, ulkomaillekin olisi kiva päästä (edes Tallinnaan) ja kavereiden kanssa olisi kiva hengata. Millaisia kesäsuunnitelmia teillä on?

3 kommenttia:

  1. Mä olin katsomassa Mötley Crüee, Hardcore Superstarii ja Crashdïetii viime viikon torstaina, tänää kävin ottaa uuden tatskan, josta diggaan ihan sairaasti! :D Älyttömän cool. Vois viä ottaa kuvan sit ku paranee ja sit ku jalat näyttää vähä paremmilta. Otin siis kantapäihi tatskat. Saa nähä mite pysyy. :) Nää kaks kuulu mun kesäsuunnitelmii ja tulossa ois joka vuotinen provinssi. Sit myöhemmi kesällä RHCP, juhannuksen viettoa jossai, ehkäpä telttailua ja paljon kaverien kans hengaamista. :) kesätyöt on myös osana suunnitelmaa. Työt alkais ens vkon ma. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, laukaisit mun tatskakuumeen (jota on kyllä kestänyt jo jonkun aikaa), eiih. Pakko päästä leimattavaks. Ja provinssi on tietenkin pakollinen, vaikka omat järjestelyt venyi vähän viime tinkaan :-) Hyvältä kuulostaa kesäsuunnitelmat, varsinkin toi telttailu!

      Poista
  2. nää kuvat on tosi hienoja btw. :)

    VastaaPoista

♥ puss