Friday

Ruissi, mun naiset ja mun mies.
Mun tukka oli muuten aika kiva!

4 kommenttia:

  1. ihan sika makee toi sun tukkas ! Violetti pukee sua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti! Itekin oon tykästyny tähän, vaikka väri kuluukin nopiaa pois :-D

      Poista
    2. Joo niihän ne shokkivärit tekeee. Kannattaa ostaa värihoitoainetta (colormask) jos vaa löydät oikeen väristä :) ite käytin sellasta ku oli violettii hiuksissa, eipä tarvinnu olla koko ajan värjäämässä.

      Poista
    3. Jotkut shokkivärit pysyy yllättävän kauan päässä, mut saa niitä kuitenkin olla värjäämässä kuukausittain, jos haluaa säilyttää värin kirkkaana. Joskus kokeilin punatukkaisena tota colormaskii enkä kyllä huomannut mitään vaikutusta :c Oon kuitenkin harkinnut luopuvani shokkiväri-päästä, eipähän tarvii koko ajan läträtä hiusvärien kanssa :-)

      Poista

♥ puss