Poissaoleva


Juu hellurei ja silleen. Elokuun puolessa välissä mennään pian ja ihmisillä alkaa koulut, kivaa, eikös? Musta on tuntunut jo parin päivän ajan, että oltais lokakuussa, varpaat jäätyy eikä ulos voi mennä ilman takkia. Toivottavasti kelit vielä lämpenee, en halua talvea vielä oven taakse. 

Mutta, mitäs teille kuuluu? Itse oon ollut "kiireinen", eli istunut vain himassa kissojen ja avokin kanssa. Käytiin me Myötätuulirockissa kuuntelemassa Kätilöitä (oli muuten pirun hyvä show!), mutta siihen se sitten jäikin. Kärsin tällä hetkellä niin kovasta hiuskriisistä, etten kauppaankaan kehtaisi mennä. Violetti kuontalo on haalistunut ällöttäväksi ja odottelenkin tässä Cybershopin hiusväri-tilausta saapuvaksi. Mitä oon ymmärtänyt, niin Cybershopilla on ollut ongelmia hiusvärien kanssa ja suurin osa crazycoloreista on ollut loppu jo pidemmänkin aikaa. Tukan väri pitäis jollain saada muutettua, mutta ehkä mä odottelen ja harkitsen vielä seuraavaa vaihetta.

Oon ravannut viimeisen kuukauden aikana liian monta kertaa lääkäreissä, psykiatreilla, psykoterapeuteilla ja huh, en jaksa sitä rumbaa. Sain alustavan diagnoosin (F41.2. sekamuotoinen ahdistus- ja masennustila), jota pitäis alkaa hoitamaan. Mulla ei oo varaa yksityiseen terapiaan (kolme käyntiä maksaa 300€, hulluutta!?), ja en jaksa odottaa kunnalliseen hoitoon pääsyä. Kolme kuukautta mun pitäis käydä psykiatrilla omilla rahoilla, jotta voisin saada Kelalta tukea. Voi vittu, ehkä mä vaan annan olla ja etin lukio-aikaiset psykologian kirjat sängyn alta ja koitan pärjätä yksinäni. Lääkityksen sentään sain, toivottavasti olo helpottuu sillä. Vaikka nuppi ja keho onkin ollut sekaisin tässä viimeiset neljä päivää, niin toivon parasta. Ehkä ne napit vielä joskus auttaa.


 Oon mä saanut kuitenkin jotain positiivistakin aikaiseks. Aloitin lenkkeilyn ja oikeesti tällä kertaa mä jopa tykkään siitä! Oon löytänyt kivan lenkkireitin ja jaksan mennä sitä uudestaan ja uudestaan. Jalat on kyllä tohjona, tennareilla ei montaa kilometriä kyllä kävellä. Mulla onkin pian synttärit, mahtaakohan Kari kustantaa mulle lenkkeilytossut? 

Mulla on paljon postauksia jonossa, mutta oon tuntenut itteni tässä viime aikoina niin väsyneeksi, etten oo jaksanut tehdä mitään. Voimaton olo ja kirjoittaminen ei suju toivotulla tavalla, mutta oon nyt jo paljon reippaampi ja positiivisempi kuin mitä viikko sitten. Tulevaisuus alkaa näyttää vähän paremmalta, kunhan ensin saan kouluasiat kuntoon ja keksin, millä maksan vuokran ja muun elämisen, jos kouluun mua ei enää huolita. Keskityn tän vuoden pelkästään itteeni ja koitan saada pääni kuntoon. Kyllä mä vielä tästä nousen. Onneksi mulla on Kari.


PSSST! Niitä kysymyksiä saa (pitää!) vielä pistää tulemaan, ennen ei tuu vastauspostausta! Eikö kettään kiinnosta vai ootteko vaa nii laiskoja? Kamoon, koittakaa nyt ees.

4 kommenttia:

  1. Heei! Sulla on niin ihanat hiukset että jään niitä aina ihailemaan ku kuvias postailet <3 :D
    Mutta tuli kyllä niin samaistumisen tunne tähän tekstiin, hiusongelmia, violetti on haalistunu näistä jo melkein kokonaa, ja ongelmaisena ihmisenä pitäis ravata psykiatreilla ja vaikka missä, lenkkeilyn ilon oon just tässä parisen päivää sitten löytäny uudestaan(:
    Elämä tuntuu liian vaikealta, mutta ehkä mäkin löydän joskus itselleni oman Karin? x)
    Anteeksi nyt että sörssään tässä jotain omaa, mutta rakastan blogias ja hiuksias, pidä pää pystyssä! <3

    En kyllä keksi mitään järkevää tai kiinnostavaa kysymystä niin kysyn nyt vaan tälläsen kuivan, eli mikä on lempiväris?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa kiitos, piristit mun synkkää päivää ;_;<3 Oot suloinen, puss!

      Poista
  2. Äää. Mua alko melkee itkettää ko luin tota sun postausta ; _ ; Mul itel oli yhes kohtaa tosi vaikeet ja mua törkittii kuraattoril ja terkkaril ja jokapaikkaa mut kaik lähti parempaa suuntaa ko tavattii Jesse kans. Toivottavast sul lähtee elämä menee parempaa suuntaa ; _ ; ♥ Mä oon ain kadehtinu sun hiuksias eikä mul ois ikin tullu mieleekää, et sul voi olla ongelmii niitte kans o: Me koitettii Jesse päät värjäil cyberi väreil, mut väri pysy vaa muutaman päivän :o Ja tahon kiittää, et mul tuli taas kauhee lenkkeily vimma :o Enne kesälomaa käytii ain lenkkeilee, mut sit se jäi. Taidanki lähtee lenkil heti ko paranen. c: Onneks sul o kuiteki Kari tuken c: Kaikkee hyvää sun elämääs jatkossa:) Toivottavast asiat nyt selviäis c: ! Tsemiä :) Vaikutat tosi ihanalt ihmiselt ja mua harmittaa et sul ei oo asiat oikee pulkas :c Mut onneks asioil on tapan järjestyy ko jaksaa uskoo (:

    ps, Minkä väriset hiukset sulla oikeesti on? Kauanko oot värjänny niitä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa voi kiitos sinä ihana ;__; toivottavasti kaikki kääntyy parempaan suuntaan :)
      Ja voi kyllä, mulla on ikuinen hiuskriisi menossa :-D Koskaan ei oo tarpeeks hyvä väri tai leikkaus, aina pitäis tehdä jotain toisin.

      Mutta kiitos tsempistä sinä söpö!♥

      Poista

♥ puss