Vuosipäivä

Tähän alkuun pieni ilmoitusluontoinen asia: Pääsin leikkausjonoon! Kävin viime keskiviikkona kirurgilla ja täytän kaikki kriteerit. Kirurgi oli vähän jäinen, mittaili, kyseli, kertoi leikkauksesta ja jälkihoidosta. Kirurgin arvion mukaan multa otetaan 500-700 grammaa per yksilö, apua, se on aika paljon. Nyt vain odottelen kutsua leikkaukseen, jotta pääsen aloittamaan uuden elämän. Hypin riemusta ja hymyilin niin, että poskiin sattui. Oon onnellinen.

Mutta asiaan. Vietettiin viime sunnuntaina Karin kanssa vuosipäivää melko tavallisissa merkeissä, hengattiin, röhnöiltiin ja oltiin vaan. Oltiin kuitenkin sovittu tekevämme jotain tavanomaisesta poikkeavaa, joten hypättiin metroon ja ratikan kyytiin ja päädyttiin Katajannokalle.

Katajannokalla käytiin Rakkauden sillalla laittamassa muiden lukkojen sekaan meidän yksilön, joka oli kyllä aika säälittävä, kun ei edes tussilla ehtinyt siihen mitään kirjoittaa. Oli kuitenkin kiva kokemus lukita meidän rakkaus siltaan ja heittää avaimet merenpohjaan. 


Vaikka vuosipäiväksi olin suunnitellut leffaa, ravintola-ruokailua ja ällösöpöilyä, niin kyllä tämäkin kelpas vallan mainiosti. Kotonakin vain lahnailtiin ja katottiin telkkarista turhaa soopaa, mutta silti pidin siitä, koska sain viettää aikani Karin kanssa. Sylikkäin istuminen ratikassa ja käsi kädessä käveleminen rannassa tuntui ihanalle.

Eilen alkoi BB ja meidän kotikatsomon eväät näytti tältä. Leipää nomnom, teetä ja kaakaota. Ostin Karille vuosipäivän kunniaksi tuon mustan nyrkkirauta-mukin muiden seuraksi, ite tykkään ihan älyttömästi! Tuntuu mukavalta kädessä (paremmalta kuin valko-kultainen) ja värikin miellyttää silmää. Karikin tykkäs! Vaikka meillä oli vuosipäivä sunnuntaina, niin Kari ilmoitti jo aiempana keskiviikkona, että oli pistänyt tilaukseen mun vuosipäivä+syntymäpäivä-lahjan. Itse oon luonteeltani utelias, mutta koskaan en oo halunnut etukäteen tietää lahjoista (esim. joulun alla en ole koskaan etsinyt lahjapaketteja kaapeista, koska oon halunnut säilyttää jännityksen), mutta Kari ei kestänyt ja murtui kertomaan mulle lahjastaan. Tai itseasiassa, Karin pokka petti, kun oltiin Verkkokaupassa kamera-osastolla katsomassa objektiiveja, ja osasin siitäkin jo päätellä, että uusi objektiivi on tulossa. Apua, mulla on kyllä ihana mies! ♥







Tulipas jotenkin ahdistavan sekava postaus, toivottavasti näitä ei tuu jatkossa. Kuvapostauksia on tulossa, ja luultavasti yks videopostauskin, jos vain uskallan/saan aikaiseksi. Huomenna on jännä päivä, mulla on synttärit ja vanhenen taas vuoden verran. Ikä on vain numeroita, mutta silti musta tuntuu, että oon liian vanha. Ikäkriisi pahenee jatkuvasti, tuntuuko teistäkin siltä? Mihin ikään haluaisit pysähtyä ja miksi?

6 kommenttia:

  1. häh, ai sä ostit sille mukin ja se sulle objektiivin? :D kivan tasasesti menee haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä muutakin ostin ku pelkän mukin :----D Ja tosiaan, se objektiivi on myös samalla mun synttärilahja. Ja selvennykseksi vielä, minä kustansin Karin autokoulun, onko tämä sitten tasapuolista? Minä elätän.

      Poista
    2. Anonyymi hei! eikös lahjassa ole tärkeintä ajatus, eikä sen rahallinen arvo? :-) tai no.. sulle ilmeisesti merkkaa vaan se, että paljon se lahja on maksanut ;-) mutta hurjasti onnee teille kahelle Jonna! :3 <3 ja hyvää synttäriä kanssa! :3

      Poista
    3. Haha oikein! Raha ei merkkaa mitään, oisin Karin kanssa jokatapauksessa, vaikka en saiskaan mitään lahjoja :3 Kiitos!

      Poista
  2. missä suunnilleen katajanokas toi rakkauden silta on ja kui helposti sinne pääsee! :3 onnea ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kanavarannassa ja sinne pääsee ratikalla 4! Jos muistan oikein. Mutta sinne on yllättävän helppo mennä, itsekin olin ensimmäistä kertaa Katajannokalla ja osasin löytää sinne :3 Kiitos!

      Poista

♥ puss