Yllätysyllätys

En oikeesti tiedä miten päädyin taas tähän.. Oli ikävä punaista tukkaa ja nyt mulla sitten on se. Tadaa! Mitäs mieltä ootte? Ite tykkään törkeesti, kuten aina. Vähän outoa olla taas punapää, mutta eiköhän tähänkin totuta ajan kanssa.


Värjäysprosessi oli nopea, tuskallinen ja niin sanotusti päähänpisto. Cybershop ilmoitti, että hiusvärivarasto on taas täynnä, joten eikun ostamaan crazycoloreita! Pohdin pitkään, mitä väriä tällä kertaa ottaisin mukaani, kunnes olinkin jo ostamassa neljää fire-putellia ja crazycolorin värinpoistoa.. No voi vittu. Parinkympin hinta tolle värinpoistolle ei oo turha, kokeilkaa ihmees, ite ainakin tykkäsin! Tumman ruskeat hiukset ovat nyt punaiset, kiitos.


Kävin myös optikolla testaamassa piilolinssejä ja sain mukaani testipakkauksen, ja voin vaan kertoa kuinka ihanalta tuntui nähdä kaikki terävästi ja hyvin. Ei enää rumia silmälaseja ja huonoa näköä! Meikä diggaa. Onneksi mun ei tarvitse käyttää toorisia linssejä (hajataittoa korjaavia piilolinssejä), vaikka hajataittoa multa löytyikin. Toivottavasti sarveiskalvon tulehduksen takia aiheutunut hajataitto menis ohi ajan kanssa. Asiat alkaa näyttää paljon paremmalta, varsinkin, kun piilolinssien kanssa saan enemmän itseluottamusta, kuin silmälasien kanssa. Ja tykkään hiuksistanikin. Oon tyytyväinen itseeni.


Oon iloinen tekemistäni valinnoista ja odotan innolla tulevaa (ensi viikolla en välttämättä ole samaa mieltä hehe). Mulla on ens viikolla aika kirurgille ja toivonmukaan pääsen leikkausjonoon ja vielä tän vuoden puolella leikkaukseen! Oon innoissani.

Mitäs teille?


2 kommenttia:

  1. mihin leikkaukseen oot menossa :oo ja poistaako tuo värinpoisto hyvinkin mustista hiuksista? ja pysyykö sininen kauankin että tarvii koko ajan värjäillä :o

    VastaaPoista
  2. http://foreverxdiamonds.blogspot.fi/2012/06/plastiikkakirurgia.html luepa toi niin saat vastaukseen ekaan kysymykseen :)

    Mulla oli haalistuneet mustat hiukset eli tumman ruskeat ja yks värinpoisto riitti siihen et crazycolorin punanen tarttu kiinni. Ois tarvinnu vielä kyllä toisen värinpoiston, että olis ihan kirkaanpunainen. Mustiin hiuksiin tarvii ainakin sen kaks värinpoistoo, veikkaisin :)

    Riippuu millä sinisellä värjää, ainakin crazycolorin sky blue ei pysy mun hiuksissa kauhean hyvin eli pitäis viikoittain värjätä jos tahtoo pitää värin kirkkaana. Tosin tää riippuu ihan hiuksista ja väristä, kuinka hyvin pysyy :>

    VastaaPoista

♥ puss