Sisustamaan!


En oo oikein saanut ittestäni mitään irti, asiat stressaa ja huolettaa, inspiraatio on ollut kadoksissa ja oon turvonnut. Hiuksia putoaa päästä, paino nousee, intoa ei löydy. Mutta onneks nyt on kaikki toisin. Oon alkanut innostuu asioista ihan eri tavalla kuin ennen, oon leiponut sämpylöitä, kokannut ihan itte alusta saakka italialaisia lihapullia (!!), oon sisustanut meidän asuntoa ja voin jopa sanoa, että tää näyttää hyvältä. Pitäis vielä kysyä isännöitsijältä saadaanko maalata täällä, vihaan valkoisia seiniä, kauhee sairaala meininki. Mut alan olee tyytyväinen meidän kotiin.



Kari vihaa tätä eläin-taulua vimmatusti, mutta mun oli pakko saada se seinälle, aivan loistava! Kuvat nappasin mukaan Ikeasta, kuinka yllättävää.

Ollaan shoppailtu viime aikoina paljon, Ikea on varsin hyvä kaveri, varsinkin opiskelijoille.

(1) Makkariin tuli uus päiväpeitto (Ikean Karit-päiväpeitto), koska olin kattellut tota jo aikaisemmin ja nyt se oli alennuksessa! Samaa sävyä oli pakko saada yölamput, onneks Kari ei vielä oo oksentanut mun lempivärien suhteen.. Porukoilta saatiin myös yöpöydät, mutta ne on tällä hetkellä maalauksen kohteina!
(2) Synttärilahjaksi ittelleni hankin Vallilan kamera-lakanat, ai että, ihanat! Anttilasta alennuksesta.
(3) Ikeasta vähän kerberoja ja kuvassa huomaamaton pelti-maljakko (kukat on jo tosin melkein kuolleet, ohops)
(4) Ikean kello ja valokuva-muistoja.
(5) Karille hankittiin uus yhdistelmä kahvinkeitin, jolla se tykkää tehdä espressoja ja cappuccinoja, ja mäki oon ruvennu juomaan kahvia tän ansiosta! En oo koskaan tykännyt kahvin mausta, ja tuskin tuun tulevaisuudessakaan juomaan päivittäin kahvia, mutta kyllä nuo Karin kahvijuomat maistuu, varsinkin makusiirappien kanssa!
(6)  Home sweet home-kyltti Kodin ykkösestä, voi että mä rakastan tota.
(7) Kolme itsemurha pupusta pääsi keittiön seinille (tauluja!!!! aaa, enää seinät ei näytä niin tyhjiltä!)
(8) Oho, lisää kukkasia.

On tullu myös osteltua paljon uusia mukeja, laseja, pari mattoa, pöytätabletteja, muistitaulu ja semmoista pientä krääsää. Sain äidiltä synttärilahjaks Vallilan lilat kelohonka-verhot, mutta en yletä laittamaan niitä paikoilleen (ai mitenniin lyhyt?) :'C Pitäis hommata joku korkee jakkara, mut pyh.

Lisäks tehtiin tänään löytö roskiskatoksesta, nimittäin nahkanen nojatuoli!!! Olin ihan innoissani, AAA, kissoille oma nojatuoli!! Tosi siistin näköinen, muutama valkoinen maaliroiske siellä sun täällä, mut muuten tosi hyvässä kunnossa. Miten joku on voinut heittää tuommoisen aarteen pois? Polska ainakin tykkäs heti uudesta valtakunnastaan. Dyykkaus on parasta.

Mutta, mitä mieltä te ootte? Mistä pidit, mistä et, mihin vihastuit/ihastuit?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ puss