Sunnuntai


Synttärit meni ihan iisisti kotona hesepullaa mässäten nassuun ja telsua katsomalla. Peruspäivä siis, ei mitään erityistä. Viikonloppuna tulikin sitten taas shoppailtua mukavasti ja mun uus objektiivi saapui vihdoinkin! Odotan jo innolla, että pääsen ulkoiluttamaan sitä. Ihan jees loppuviikko kaiken kaikkiaan!

Mutta,tutkitaanpas tässä välissä sivupalkin kyselyn tuloksia:

Kuvapostauksia
  9 (31%)
 
Mielipiteitä/arvosteluja
  5 (17%)
 
Valokuvaus-asiaa
  6 (20%)
 
Tyyli-/asukokonaisuuksia
  21 (72%)
 
Hiuksista juttua
  15 (51%)
 
Videopostauksia
  17 (58%)
 
Jotain muuta, mitä?
  0 (0%)

Kertokaapas mulle, miksi haluatte nähdä tyyli-/asuokokonaisuuksia? Tämä ei ole mikään muotiblogi ja ihan syystä. Ketään tuskin kiinnostaa mun antiikkisen kuluneet vaatteet ja mun tyyli. Mulla ei ole paljoa vaatteita enkä shoppaile vaatteita lähes tulkoon koskaan. Kertokaa siis miksi asukokonaisuus-painike sai eniten kannatusta kyselyssä?
Sitten videopostaukset ääniä ihan mukavasti. Voi jösses, mua pelottaa videopostaukset ja oon yrittänyt tehdä niitä (oikeesti!) huonolla menestyksellä. Koskaan en ole kehdannut niitä julkaista, mutta ehkä vielä joskus. Mistä haluaisitte mun höpöttävän videolla?
Kolmantena haluatte tietää lisää mun hiuksista, okei, pistäkää kommenttia, mitä haluatte tietää? Mielestäni oon kertonut jo kaiken oleellisen, mutta kertaus on opintojen äiti, eikös?

Olin jotenkin yllättynyt kyselyn tuloksista, mutta kaipa se siitä. En kuitenkaan oo jatkossakaan ottamassa päivän kuva-asuja tai esittelemässä uutta vaateriepua koko kansalle, sitä on turha odottaa. Oon kyl harkinnut tekeväni postauksen Drop Deadin vaatteista, kun niitä on kertynyt jokunen vuosien mittaan.
Kysymyksiä saa ja pitää pistää jos joku askarruttaa, kyllä mää vastaan! Toiveita, risuja ja ruusuja, ehdotuksia, kaikki käyvät kaupaksi.

6 kommenttia:

  1. minkätakii toi asu/tyyli vaihtoehto tos oli,jos et kerran aio sitä toteuttaa? :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halusin tietää, kuinka moni haluaa nähdä päivän asu-kuvia. Tyyliä käsittelen blogissani, mutta asuja en.

      Poista
  2. Joo, postaus Drop Deadin vaatteista! kävin Lontoossa siellä liikkeessä ja apua .___. siellä oli nii ihana asioida, ei paljon ihmisiä, ja myyjät niin ihania :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oioi itselläkin haaveena päästä Lontoon liikkeeseen .__. ehkä vielä joskus!

      Poista
  3. Sä voisit tehdä hiustuton :) Et niinko mitä hiusjuttuja käytät (shampoo, hiuslakka ja sillain) ja miten laitat hiukset aina aamusin tai millon ikinä laitatkaan hiukses!

    VastaaPoista

♥ puss