Angel Bites

 No voihan nenä, mites tässä nyt näin kävi? Keskiviikkona saapui Crazyfactoryn korut ja kröhöm.. neulat. Eilen sitten Kari päätti, että nyt turpa tänne, hanskat käteen, korut esille ja naps! Siinä ne nyt on, vaikka emmä ihan tätä varten niitä neuloja tilannut. Kivat turbohuulet, en tarvii botoxiakaan enää. Mukavasti nuo vuosi verta, ja sattuikin aika ikävällä tavalla, silmät rupes vuotamaan ja byhyy meikit leviää. Itse oon tyytyväinen ja odottelen, että turvotus laskee. Syöminen tuntuu hauskalta, ehkä jopa vähän vaikealta, mutta eiköhän se siitä.

Ja mulle on turha tulla marmattamaan siitä, miksen mennyt asianmukaiselle lävistäjälle, jolla on ammatitaito, välineet ja kokemusta. Sinänsä en omatekoisista lävistyksiä suosi, koska mun kaikki lävistykset on tehty liikkeessä, lukuunottamatta nyt näitä angeleita ja smiley-korua. Kari osaa asiansa ja on ennenkin lävistänyt ihmisiä, Karilla on pihdit, korut ja neulatkin ovat steriloituja ja oikean kokoisia. Kaikki on hyvin, kukaan ei oo kuollu ja mun lärvissä on nyt kaksi reikää lisää :--)

Mitäs tykkäätte, sopiiko ne ees? Oon jo vuoden päivät haaveillut angeleista ja nyt ne sit on siinä. Aika outoa, mutta tykkään näistä, vaikka mun koko ylähuuli muistuttaa kohonnutta pullataikinaa. Mun piti kuvata jopa korut, joita tilasin tehtaalta, mut hupskeikkaa unohtui. Sain kuitenkin jo aloitettua vasemman korvan venytystä ja Kari vähän avitti ja vetäs 4mm suoraan 6mm ja mää huusin. On muuten vieläkin kipeä korva, vaikka eihän se mihinkää ees ehtiny venyy. Tuskaista hommaa tää, miks mun korvien pitää olla niin herkät :--(

Ps. Sain viimeinkin kaikkiin huoneisiin verhot paikalleen!!!1 Oon ylpiä ittestäni.

14 kommenttia:

  1. voi ei, aivan ihanat!! ;___; ♥

    VastaaPoista
  2. hei aivan mainioin näköset!! :3 onnea korvan kanssa c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos! :3 kyllä mä vielä saan tuon korvan venymään!

      Poista
  3. Voi ei, venytyksen ei kyl pitäis sattua :-( jos on tosi herkät korvat, kannattaa venyttää mieluummin vaikka venytyspuikkojen kanssa! Ite tein sen virheen joskus sillon alussa että tungin vaan just silleen pari millii kerralla, ja jumalauta se sattu. Myöhemmin tajusin et venytyspuikon kaa on helppo venyttää, vaikka toki se näyttää tyhmältä jos laittaa sen silleen että ei laita sitä kokonaan läpi kerralla, mutta esim. viikonloppuna jos ei mee paljon ihmisten ilmoille on just hyvä venytellä silleen et työntää sitä ihan vähän kerrallaan eteenpäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mulla on ihan venytykseen käytettävä spiraali (venytyspuikoista en niinkään välitä) ja normaalisti oonkin venytelly pikku hiljaa esim. lämpimässä suihkussa tai vaseliinin kanssa. Sattuu se silti vähän :3 Tällä kertaa Kari rykäs tän 6mm spiraalin suoraan tappiin asti 'jotta se venyis nopeampaan' :--D En kyllä anna enää ikinä Karin koskea mun venytyksiin.

      Poista
  4. oot söpsö!rupesin seurailemaan ;)

    VastaaPoista

♥ puss