Ensimmäinen video


En tiedä oikeesti itekään. Mä häpeen itteeni tän jälkeen.

Piti tosiaan laittaa jo aiemmin päivällä tää tänne, mut päätinki pätkii tätä, koska selitin sen verran oudoista asioista suuni puhtaaksi, kuten esim. kahvinjuomisesta ja ruohonleikkuusta, ei teidän tarvii tietää enempää. Kissat riehuu taustalla ja mä törttöilen tavalliseen tapaan. Ja hiusten räpläämistä ei voi koskaan lopettaa? Ainii, melkein unohdin mainita! Kari sai tänään ajoluvan, joten illemmalla lähdetään kaahailee pisin Helsingin teitä! Wupii.

14 kommenttia:

  1. lisää videopostauksii ehottomasti! :-))

    VastaaPoista
  2. Turhaa häpeilet, hyvähä video tämä on! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai häpeilen, en oo tottunu näkee itteeni videolla! Mut ehkä mä vielä totun :3

      Poista
  3. Blogissani sulle palkinto :3

    http://chaosengineinside.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. söpö video c: sun hiukset näyttää tosi ihanilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mun sekainen pehko muka ihana! Näytän räjähtäneeltä piisamirotalta :3

      Poista
  5. Todella kiva ensimmäinen video! :) Lisää!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hurr, kiitos! Katotaan mistä keksin seuraavaks höpöttää.

      Poista
  6. ja pyh venyttäminen mitään satu :D itellä 30mm (revennyt ja tulehtunut kolmisen kertaa) ja alle vuoshan siihen meni. Tykkään toosi paljon noista sun hiuksista ja kiva videokin! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joillakin ihmisillä sattuu, kuten esim. minulla :3 Mulla on todella herkät korvat ja sen takia mulla ei ole korvissa kuin kolme lävistystä (lisää tekisi mieli ottaa, mutta parantuvat kovin heikosti ja ovat todella kipeät). Korvien lävistykset ovat olleet mun vaikeimpia lävistyksiä, joista oon aina joutunut luopumaan yksi kerrallaan. Mutta venyttelen tuota pikkuista reikää nyt hitaasti ja toivon, että oon tyytyväinen siihen :3

      Poista

♥ puss