Mulla oli tylsää + video

Mun piti värjätä vain juurikasvu pois, mutta kävikin näin. Kari ei meinannut tunnistaa mua ja halusi, että pysyn hetken aikaan blondina. No, kaipa sitten. Kyllä mä tähän vielä punasta väriä läträän jahka jaksan. Kyllähän tuota punapigmenttiä hiuksissa vielä on, ja latvatkin ovat vielä vähän rusehtavat, mutta enköhän mä jossain vaiheessa saa taas valkoiset hiukset. Punaisesta väristä en vielä kuitenkaan luovu.


 
 
Mulla oli päivemmällä tylsää ja kyhäsin meidän kissoista pienen videopätkän. Hitsit kun Piuku ja Polska on joskus ollu pieniä! ;__; En kestä, miks ne on kasvanu niin nopeaa.. Polska oli tuollainen pieni ja pörröinen, Piuku taas ruipelo vauva. Voi että. Pitäis ottaa enemmän videokuvaa kissoista, ne osaa tehdä kaikenlaista hölmöä ja ne saa mut nauramaan joka päivä uudelleen ja uudelleen. Polska on meidän perheen pelle. Ihana.

1 kommentti:

  1. Haha! Ihan ylisöpö toi kisuvideo, yhdistettynä musiikin kanssa sai hymyilemään :--D

    VastaaPoista

♥ puss