Muodonmuutoksesta kärsinyt kettu, osa 2

Nonii, pitkästä aikaa sain aikaiseks jatkaa tätä! Tyylipostaus vuosien takaa, minäkin nautin. Saa nauraa, koska minäkin nauroin ääneen jonkun aikaa.

Vuosi 2007
Juu no eiköhän mun kuvaustaidot ja photoshop-taidot oo tuosta kehittynyt jo hitusen. Oon ollut pieni, laiha, ja erittäin söpökin toisinaan. Tyyliäni kuvaisin vaihtelevaksi, poikamaiseksi ja suttuiseksi. Meikkiä en osannut enkä tykännyt oikeastaan käyttää, rihkamakoruja, pinssejä, niittejä ja feikkilävistyksiä tuli pidettyä niin paljon, että mua sanottiin joulukuuseksi. On hauskaa katsoa näin jälkeenpäin, miten paljon oon tuosta muuttunut!

Seuraavat muodonmuutos-kuvat saan kaivaa jostain muistitikkujen ja irc-gallerian syövereistä, koska ulkoinen kovalevyni tuhoutui ja siinä samalla kaikki kuvatiedostoni, joten niitä kuvia sitten seuraavaksi metsästän tähän jatkoksi. Seuraavaksi 2008-2011 kuvat sen ihmeemmin erittelemättä vuosia, koska oon näyttäny niinä aikoina lähes samalta, tukan väriä lukuunottamatta. Nauttikaa näistä hetken aikaa, huomenna nimittäin pälätän ensimmäistä kertaa videolla! 

2 kommenttia:

  1. videota odotellessa! tykkään ihan sikana lukee tätä sun blogias, kun teksti on sujuvaa ja hauskaa :-)

    VastaaPoista

♥ puss