Villi maanantai

Aamu alkoi, kun heräsin kissojen riehumiseen. Juu, kissoille pöperöt lärviin ja meitsille ruisleivät nassuun. Kari nukkuu vielä, ehkä pitäisi herättää se? Kuuntelen tässä samalla Jaajon juttuja, ikävä Aamulypsyä. Tällä viikolla on tiedossa tyvikasvun poistamista ja tukan värjäämistä entistäkin punaisemmaksi. Laivareissu odottaa torstaina, oon innoissani. Buffettiin syömään vähän katkarapuja ja seuraavana päivänä krapulaa. Villiä. Lupailin jo matkaseurueelleni vetäväni karaokessa täydessä tuubassa Frontside Ollieta, koska Kari vihaa sitä ylikaiken ja saa hävetä silmät päästä. Oonkohan mä ihan kamala tapaus?

Oon kuitenki tosi hyvillä fiiliksillä, koska ylitin itseni eilen ja kipitin Jumbon One Way-liikkeeseen ja ostin itselleni kahdet housut. Miksi ylitin itseni? No, vihaan housu-ostoksia. Kuten myös kenkä-, rintsikka- ja takki-ostoksia. Mulla on isot, mutta lyhyet jalat, mun kokoisille ei ole suunniteltu kunnollisia housuja. Olin aiemmin käynyt samassa liikkeessä, nappasin kainalooni jokaiset naisten housut omassa koossani, menin sovituskoppiin ja viivyin siellä noin puolisen tuntia sovitellen jokaisia housuja, jotka siitä liikkeestä löytyy, tuskahiki valui ohimoa pitkin, kun totesin, ettei mitkään mee mun jalkaani. Perkele. 
Kari kuitenkin löysi itselleen kivat punaiset housut miesten osastolta, venyvää materiaalia ja todella siistin näköiset. Kotona testasin niitä Karin uusia housuja ja voi vittu. Ne meni mun päälle! Ja takas One Wayhyn ja ostin kahdet mustat miesten housut, jotka oikeasti näyttää ja tuntuu hyviltä! Parhaimmat housut, mitä oon ikinä omistanut. Ja tällä kertaa olin fiksu tyttö ja ostin todellakin kahdet housut, koska mulla ne kuluu todella nopeaa. Enää ei tarvitse kulkea kylillä haaroista repaleiset housut jaloissa, eikä mua tarvitse ainakaan puoleen vuoteen viedä housu-ostoksille. Jes!

 Joku hetki sitten saitte toivoa postauksia, ja tässä ois niitä, jotka tuun toteuttamaan:

Asuntopostaus
Pikainen asuntopostaus (perheasunto)

Lempi kengät/vaatteet/korut

Kuvausvinkkejä 

Hiuspostaus

Tyylipostaus 

Joitain postauksia olenkin jo toteuttanut, mutta nykyisestä asunnostamme ei ole vielä tullut postausta, ei hätää, se on tulossa. Kaikki aikanaan. Hiuspostauksia olen tehnyt ja tulen vielä tekemään, yksi odottaakin jo luonnoksissa julkaisemista. Samoin tyylipostauksesta olen tehnyt ykkösosan, toinen on luonnoksissa, pitäisi varmaan käydä painamassa "julkaise"-nappulaa. Pienellä etsinnällä nämäkin olisi löytynyt tunnisteiden takaa :--) Kuvausvinkkejä olenkin jo laatinut luonnoksiin, en ole vain varma auttavatko ne ketään/kiinnostaako kukaan mun jorinat valokuvauksesta. Kengät/vaatteet/korut-postaus olikin aivan mainio idea, koska en ole koskaan edes ajatellut tehdä mitään sen kaltaista postausta!

Nyt pitää mennä potkimaan tuo mies tuolta sängystä ylös ja pistää kaffet tulemaan, jotta se ehtii herätä tähän päivään. Miten jollain voi olla noin hyvät unenlahjat? Epäreilua.

4 kommenttia:

  1. ihanaa et joku muuki vihaa housuostoksia! siis mikään ei oo kamalampaa ku se, että kaupassa kaveri antaa sulle farkut sille et "ota nää nää varmaa menee sulle tosi hyvin, tuon sit pienemmät ku tarvii" ja sitte loppujen lopuks nii eihä ne mee ku kiskomalla jalkaa, jos sillonkaa. hyi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu just noin! Kuinka nöyryyttävää ;__; Vihaan sitä tunnetta, kun tietää, että kohta mut raahataan sovituskoppiin kokeilemaan miljoonaa eri housuparia ja mitkään ei tuu mahtumaan mun päälle. Yhy!

      Poista
  2. ihana tuo sun tukkas, nomnom <3

    VastaaPoista

♥ puss