Yöllistä hiipparointia




Käytiin yks yö Sipoossa ajelemassa ja törmättiin upeesti valaistuun kirkkoon. Sipoon kirkko kyl on yks kauneimmista kirkoista joita oon nähnyt, oli kyl aikamoiset fiilikset kattoa niinkin hienoa arkkitehtuuria. Harmittelin muutaman kuvan jälkeen kameran akun loppumista, paljon jäi vielä kuvaamatta, möh. Tänään postiluukusta kolahtikin pääsykoelippusia, parin viikon päästä ois amk-kokeet kolmessa paikassa, apua?! Emmä osaa, emmä pääse mihinkään (taaskaan), mut eikai se mitään. Oon nuori ja mulla on koko elämä vielä edessä, kyllä sitä ehtii.

Onko jollain muullakin ongelmia edetä elämässään kuten itse haluaa? Tuntuuko jostain muustakin siltä, ettei onnistu missään, mitä yrittää tehdä? Ette oo yksin, täällä ruudun takana on yks rähmäkäpälä, joka ei tuskin koskaan tuu saamaan mitään aikaiseksi elämässään

8 kommenttia:

  1. Upeita kuvia! Ja voi, et ole todellakaan yksin ton tunteen kanssa. Mua kans ahdistaa tulevaisuus ja ylioppilaskirjotukset ja siitä eteenpäin kun pitäs ruveta miettimään mitä haluaa tehdä ja missä. Aargh! Onneks on mielessä jo jotain suuntaa antavaa, mutta silti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AA lukio oli ihanaa aikaa kun ei tarvinnut huolehtii oikein mistään ;__; nyt sit murehditaan senkin edestä mitä tällä elämällä ois tarjottavana. Mut oon optimistinen asian suhteen!

      Poista
  2. Tulipa nostalginen olo. Asuin koko lapsuuteni ton kirkon vieressä sipoossa, vieläkin kamala ikävä sinne. :( On kyllä kaunis!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huii :3 Kaunis kirkko kyllä on, pakko myöntää! Itse en pahemmin oo kirkoista kiinnostunut, mutta tää pisti silmään jo kauempaa, ihastuin täysin.

      Poista
  3. joo on vaikeuksia edetä, oon käyny lukioo 5 vuotta XD onneks nyt lopulta ehkä pääsen pois ja ylioppilaaks

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lukio oli mullekin haastava, varsinkin kun multa ei löydy yhtään matikka- eikä kielipäätä.. :c

      Poista

♥ puss