Facebook osa 1

"Facebook on Internetissä toimiva mainosrahoitteinen yhteisöpalvelu. Sivusto tarjoaa käyttäjille mahdollisuuden kuvallisen käyttäjäprofiilin luomiseen sekä yhteydenpitoon ystäviensä kanssa. Facebookissa on myös mahdollista liittyä erilaisiin yhteisöihin ja saada tietoa tulevista tapahtumista. Sivusto tarjoaa useita tapoja kertoa kuulumisistaan ja kokemuksistaan. 

Jokaisella on oma seinä, johon kaverit voivat kirjoittaa viestejä ja jossa voi kertoa omia tapahtumia status- eli tilapäivityksissä. Tilapäivityksen koko on rajoitettu 500 merkkiin. Facebookin etusivu näyttää uutisvirran, joka toimii yhteenvetona uusimmista tapahtumista. Käytössä on myös yksinkertainen chat, jossa voi keskustella reaaliaikaisesti."
 xxx

Jos joku ei sattunut tietämään. 
Että niin!

Mun on pitänyt tehdä tää jo kauan aikaa sitten, mutta oon unohtanut kokonaan. Kokosin mitä typerimpiä tilapäivityksiä omalta seinältäni vuosien varrelta ja en edes muistanut mitä edes oon ajatellut noita näpytellessäni. Oon kai sit varmaan tyhmä? Tilapäivitykset eivät ole aikajärjestyksessä, mutta jokainen varmaan tajuaa jutun juonen siitä huolimatta. Okei, ei ole mitään juonta, that's the point, haha!

En halua tietää, mitä olen ajatellut joskus.

Heihei tän mä tiiän! Ainakin yhden! Epilepsiakohtauksen saanut kuusi oli kyllä ihan paras juttu!

Nallukkatötterö.. Heh heh. Sami Hedberg on kyllä kova jätkä. 

Onko jollain muullakin omalla turpakirjan seinällä jotain tilapäivityksiä, joista ei muista mitään tai jotka jaksavat naurattaa vielä vuosienkin jälkeen? Minkälaiset statuspäivitykset ihastuttaa/vihastuttaa teitä?

6 kommenttia:

  1. Oon miettiny tekeväni samantyyppistä postausta, eli kollaasia jostain facebook päivityksistä :D sekä siksi että tiivistettynä kuulumisia että jos löytyy jotain randomhauskaa.

    Mut joskus tosiaan ihan huvikseni selailen omaa timelineni historiaa ja kyllä sieltä löytyy vaan asioita joita pitää vähän aikaa ällistellä ennenkun tajuaa mistä olikaan kyse :-D Ja aina törmään maailman suloisimpaan snowball-kissakuvaan enkä ikinä pääse sen yli: https://lh5.googleusercontent.com/-fvjoG5bOtF0/TX47u4SvbTI/AAAAAAAACVc/2RmdQDJX9AA/s1600/dfd.jpg ;__; maww reppana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei eikä! Ihana kisu purr ;__;<3 en kestä kattoo tota pidempään, tuitui.

      Poista
  2. Hahaha hei täähän oli hauska! :D Vois itekin koota samanlaisen!

    Mua vihastuttaa nykyään samanlaiset, turhat tilapäivitykset. Esim yks kaveri ei päivitä mistään muusta ku kissastaan tai krapulasta, toisella ei oo muuta ku urheilu- ja painonpudotusjuttuja. Myös "salamyhkäiset" jutut on todella perseestä, tyyliin "voi vittujen vittu mitä meininkiä taas -.-"........argh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama! Kaikki tollaset turhat päivitykset saa mut raivon partaalle. Okei, oon itsekin välillä kirjoittanut maailman turhimpia statuspäivityksiä ikinä, myönnetään. Mä kuitenkin kirjoitan omalle seinälleni itselleni tärkeitä asioita, esim. kissojeni hölmöyksiä, mutta en tosiaankaan joka päivä. Se olis ihan päätöntä, ihan kuin mun elämä pyöris vaan kissojen ympärillä :D

      Poista

♥ puss