Kuka sanoi että askel painaa jo, olen kevyt kuin sudenkorento

 Moikkamoi vaan, huomenna lähdetään taas Turkuun viettää pikkuveikan synttäreitä (voi apua se täyttää jo 10v! ;__;) ja aattelin köyhänä leipoa sille Paavo pesusieni-muffinsseja, kun ei muuhunkaan oikein varaa ole, oon surkea isosisko. Mut yritän kuitenkin! 

Eilen päätin alkaa opettelemaan kokkaamista, ja voin kertoa, että uuden oppiminen tulee tarpeeseen. Vuosi sitten en osannut keittää edes perunoita ja elin vain valmisruuilla. Okei, emmä nyt ihan niin rähmäkäpälä ollu, mut surkea ruuanlaittaja oon ollut, ja osaan sen myöntää. Joka tapauksessa, sain eilen tehtyä kasvissosekeittoa ja siitä tuli ihan hyvääkin jopa! Mä onnistuin, jee. Samaan syssyyn tein myös nopeesti mansikkarahkaa, nomnom. 

Soitin tänään myös Töölöön jononhoitajalle ja kyselin mun leikkausaikaa. Voi vittu, mitäää, oon leikkausjonon häntäpäässä ja mut leikataan luultavasti maaliskuussa. Hoitotakuun piti olla 6kk, ei 8kk, aaaargh. Suutuin sille hoitajalle ja löin kiukuissani luurin sen korvaan. Itku meinas tulla.


Oho, tulipa turha postaus, mut ei voi mitään. Toivottavasti viikonlopun jälkeen tulee enemmän asiaa ja kuvia. Meen nyt pakkaamaan huomista varten, sillä pennutkin lähtevät mukaan reissuun. Pikkukisut saa paljon huomiota ja rakkautta mun pikkuveljeltä ja sen juhlavierailta. Pus!

6 kommenttia:

  1. tätä on varmaa kysyttykki, mut en nyt millää jaksas ettiä mistään vastausta :D mihi leikkaukseen oot menossa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rintojen pienennysleikkaukseen oon jonossa :)

      Poista
    2. aivan:-) miks sie sun rintoja alat pienentää? ja anteeks ku kyselen tälläsia. d:

      Poista
    3. Olen asian suhteen avoin, joten saa kysyä vapaasti! :) mulla on rintarauhasten liikakasvu ja rintani ovat suuret = aiheuttavat fyysistä ja psyykkistä tuskaa, joten ne leikataan noin 7 kokoa pienemmiksi ja vartalooni sopiviksi :3

      Poista
    4. okei :33 onnea jo näin valmiiks siihe leikkaukseen !

      Poista
    5. Kiitos kovasti! :3 toivottavasti kaikki sujuu hyvin :)

      Poista

♥ puss