13.12

 Viime aikoina oon istunut todella paljon koneella, kuunnellut musiikkia ja pohtinut syntyjä syviä. Postausideoita ryöppyy mun päähän joka yö juuri nukkumaanmennessä ja koneen jo sammuttua. Aamulla en sitten enää muistakaan, mistä ja mitä mun pitikään kirjoittaa. Pystyispä omia ajatuksia tallentamaan jotenkin.




Ostin viime viikolla itselleni uuden kauluspaidan, kun kerran halvalla lähti. Tällä kertaa harmaa, ennestään mulla on samalainen punainen, joka on ollut kovassa käytössä. Muutenkin oon shoppaillut uusia tavaroita halvalla, ja Ikeassakin käytiin hakemassa uusi lamppu olohuoneeseen, henkareita ja naulakko eteiseen. Vaikka piti vain kavereiden kanssa mennä katsomaan niiden uuteen kämppään mattoa.. Oisin halunnut vielä ostaa tuoksukynttilä-pakkauksen, jossa tuoksuina oli mm. mutakakku ja pulla.. Mmmn nom.


Lähdettiin aikaisin liikenteeseen shoppailemaan vähän, vaikka ei tarkoitus ollutkaan ostaa mitään. No hups. Party Alias oli pakko ostaa, meillä kun ei ole mitään lautapeliä ja illanistujaisia viettäessä ei jaksa aina korttiakaan pelata (oon surkea korttipeleissä :<), onneksi tämä oli alennuksessa jee! Paavo Pesusieni dvd:t menee pikkuveljelle joululahjaksi.
Karille hiusväriä ja vahaa, mulle Osiksen ISO lakka (), shampoo ja hiuspuuteri. Hiuspuuteri onkin ollut jo jonkun aikaa ostoslistalla, enkä oo tajunnut sen käyttötarkoitusta, ennen kuin kaveri sitä mulle suositteli. Miten oonkaan ollut niin pimennossa, toihan on ihan kuin mulle tehty tuote! Lisäksi matkaan lähti uusin Vares-leffa, joka osottautui jälleen kerran erittäin.. sekavaksi.

 Maistoin tänään sushia toista kertaa elämässäni. Ensimmäisenä kertana petyin pahasti, varsinkin, kun melkein kaikki kehotti maistamaan sushia ja en tunne ketään, joka kieltäytyisi sushista, koska se on muka niin nomnom. No eipä vaan ole, tämäkin kerta oli aika floppi, enkä saanut tästä annoksesta mitään irti. Kolmatta kertaa en sorru enää näihin, vaikka ulkonäöllisesti tämä onkin aika maittavan näköinen annos. 

Ja lopuksi Polskan mielipide sushista:

Polskallekaan ei kelvannut, haha! Möksö.

6 kommenttia:

  1. Mä en oo ikinä maistanu sushia mut viikonloppuna olis tarkotus! :D En tykkää kalasta, niin vähän epäilevät fiilikset mut noh.... kaikki kuulemma tykkää sushista. We'll see.

    Repesin Polskalle :D:DD mikä ilme!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas rakastan kalaa! Söin oikeastaan vain nuo kalat ja katkaravut tuosta :'D Muuten ei oikein maistunut millekään, ainakaan tuo riisi, mutta kaikilla omat mielipiteensä :-) Kannattaa silti olla avoin ajatukselle, se voi ollakin hyvää!

      Polska ei arvostanut sushia, vaikka kaikki muu ruoka kyllä uppoaa tuohon otukseen nanosekunnissa :<

      Poista
  2. Heeeei miten noita hiuspuutereita käytetään? :D Joskus kaveri kans ehdotti tuollaista mulle kun valitin kuinka tahtoisin tukasta vähän pöyhkeämmän helposti ja siitä asti on ollut harkinnassa testata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eilen testasin pikaisesti tota puuteria ja vähän tupeerasin ja PUFF mun hiukset oli ihan pystyssä eikä tarvinnut lakkaakaan pistää :-D Eli ainakin ensikokeilulla olin vaikuttunut! Suosittelen :3

      Poista
  3. Sushi on ihanaa :pp Mut jokaisella omat mielipiteensä (: Tosta sun laittamasta kuvasta rupes oikee tekee hirveesti mieli sushii, ei tommosii kuvia sais laittaa >:D

    Mulla on huonoja kokemuksia tosta hiuspuuterista, kerran sitä on mun päässä ollu ja en tykänny ku se ei meinannu lähtee millään pois ja hiukset oli kamalassa takussa sen jälkeen.. Mut se kyl piti hiukset hyvin just niin miten ne haluski laittaa (:

    Ja Polskan ilme on ihan mahtava!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sushi ei vain maistu mulle vaikka tykkäänkin kalasta ja riisistä ja sillee :< Jotenkin vaan en saa tosta irti mitään makua, joten tyydyn sitten vaikka.. perunamuusiin.

      Ite oon kyl yllättyny hiuspuuterin toimivuudesta, kun mun hiukset tuppaa lässähtämään tosi helposti, jos ei ole mitään tököttejä lakan lisukkeena. Hiukset on tosi pörröiset ja tuuheat, kuten haluankin ne olevan :> Pitää katsoa miten käy seuraavassa pesussa, lähteekö pois vai ei :-D

      Poista

♥ puss