Banneripulmia

Tosiaan joku taisi huomata, että vaihdoin banneria. Kyllästyminen vanhaan entiseen banneriin oli suuri, joten jotain oli tehtävä. En oikein tiedä, mitä mieltä oon tuosta nykyisestä, mutta se ei tunnu vielä ihan omalta ja oikealta. Joten te, rakkaat lukijat, saatte äänestää mielestänne parasta banneria!

Oon väsännyt näitä bannereita jo jonkun aikaa, mutta mitään en ollut saanut oikein valmiiksi ajanpuutteen, motivaation ja inspiraation puutteen vuoksi. Nyt kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni ja avasin photarin ja leikin mahdollisuuksilla. Oon vähän sekaisin, joten banneritkin ovat. Jos teillä on jotain ehdotuksia niin niitä otetaan vastaan avomielin!

Äänestäkää tämän blogitekstin kommenttikenttään, mahdollisuuden mukaan myös kyselyyn, jos jaksan sellaisen äkkiä tuosta luoda ennen nukkumaanmenoa. Mahdollisuutena pistän vielä kaksi entistä banneria mukaan, jos vaikka nekin kolahtaa jollekin.








Oon tainnut olla vähän enemmänkin sekaisin tuota 6.-banneria tehdessäni. Mitä mä oon oikein mahtanu ajatella? Mutta joo, huomenna sitten vähän joulu-juttuja (vaikka kaikilla taitaa nää joulu-postaukset tursuta jo korvista ulos?), kuulumisia ja katsausta tähän mun sekavaan olotilaan. Öitä!

13 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. komppaan! on noi pari ekaakin kyllä ihan kivoja.

      Poista
  2. Ehdottomasti nro 3, joka sinulla on jo nyt käytössä. Eniten sun näköinen banneri :)

    VastaaPoista
  3. 3!
    http://eetusreign.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Toi nykynen banneri ois ihan hyvä jos sun naamas ei olis tuolla alla et siin ois niinku toi pelkkä teksti :)

    VastaaPoista
  5. Toi kolmonen tuntuu tosi luontevalt tos, ja mun makuun sun kasvos tekee siit just vähän persoonallisemman :) jotenki toi seiska on kans hauska <: & lisäks toi kutonen kuuluu mun suosikkeihin, en tiiä mikä siin viehättää :'D sekavuus on joskus hyvästä tädädää.

    ps. Blogis on ihanaa luettavaa, välil piristyy jo kun näkee et oot päivitelly c: keep this rolling ;3

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä 1 ja 2 on kivoja, vaikka ne onkin vanhoja :D Mut mun mielestä ne on persoonallisimpia, kun niissä näkyy sun kasvotkin kuitenkin selkeesti. Värimaailma on muutenki niissä omasta mielestäni kivempi, mutta joo mun mielipide :)

    VastaaPoista
  7. 2, 4 tai 5! Mä oon jo alkanu vähän vierastaa tota kolmioo kun se alkaa olla niin käytetty kaikkialla :D

    VastaaPoista

♥ puss