Facebook osa 2

Ensimmäisen osan voit lukea täältä

Nää kaikki on nähtävästi vuodelta 2010, joten näistäkin on parisen vuotta aikaa, voivoi.. On sitä sattunut ja tapahtunut, enää mun elämä ei olekaan näin erikoista, harmi. Tässä kuitenkin otoksia taas mun Facebookin seinältä, joita ihmettelin välillä huutonauraen tai silmät pyöreinä ihmetellen. Koittakaa kestää. Here we go!



Voiiii että! Ajoin pikkuveljen pyörän päälle ja lahjoin sitä viemällä sen elokuviin! Miten mä onnistun.. Samoin tuo Iron Maiden-juttu oli aika hämmentävä, olin tosiaan jonottamassa keskellä yötä kaverin kanssa jotain saastaista levyä, koska siihen kaupan päälle tuli JULISTE! Mihin mä oon ryhtynyt..

Tässä vähän ruoka-juttuja. En ymmärrä, miksi äiti pisti keittoon kukkakaalia. Okei, tykkään kukkakaalista, mutta kuka pistää  jauhelihakeittoon kukkakaalia? Samoin tuo kurkkusalaatti-episodi oli aika epämääräinen: join kokista ja nielaisin kurkkusalaattia. Miten sitä oli mennyt mun lasiin? Homeinen vanukas muuten maistui ihan homeelle, kokeilkaa ihmeessä

Rakastele mua äläkä valita - maailman paras iskurepliikki minkä kuulin keskellä Aurajoen rantaa! Humalainen pariskunta riiteli, johon miespuolinen totesi lopuksi kyseisen iskulauseen. Toimii! Ja mun Jerry-veli tosiaan tietää enemmän Suomen historiasta kuin mä, miten noloa...

Joko ootte itse bonganneet noloja tilapäivityksiä omalta Facebookin seinältä?

4 kommenttia:

  1. XD Mä muistan jo etukäteen et mulla on tulossa omissa päivityksissä kans juttu ku nelivuotias tietää autoista enemmän ku mä :DD voivoi homeinen vanukas ei kyl kuulosta hirveen hyvältä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks lapset on viisaita<3 ja tuo homeinen vanukas oli oikeesti jotain uskomatonta, makunautinto johdatti mut taivaisiin!

      Poista
  2. hahahaahXD apua nää on hauskoja !:,----)
    Http://dofunblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista

♥ puss