Old times (tyylipostaus)

Multa on todella usein pyydetty tekemään postaus mun entisistä tyyleistä ja hiusmalleista/-väreistä. Tässä niitä nyt ois jonkin verran taas.

En oikein itse osaa sanoa, miten mun tyyli on muuttunut siitä, kun olin 15-vuotias, ehkä vähän parempaan suuntaan ainakin. Tukkakin on säilyttänyt pörröisen ominaisuuden enkä luovu mun tupeerausharjasta ja lakasta mistään hinnasta. Osa näistä kuvista onkin vilahtanut blogin puolella jo aiemmin, mutta tuskimpa se ketään häiritsee. Tukka on kasvanut hurrrrjasti vuosien mittaan, en ole itse edes tajunnut (okei kai se nyt kasvaa kun en koskaan leikkaa sitä hehe)! 

Itse en kadu hetkeäkään teinivuosieni tyylikokeiluja - ne ovat täysin ollut mua. Halusin erottua jo varhain ala-asteella joukosta, kun tajusin, että jokainen saa ja voi olla erilainen kaikesta huolimatta. Yläasteella vaatetyylini olivatkin aika radikaaleja toisinaan, enkä yhtään ihmettele, miksi äiti on joskus pyytänyt mua vaihtamaan vaatteita: kuljin rikkinäisissä vaatteissa ja typerin vaateyhdistelmä oli housut ja hame.. Voi luoja sentään. Onneksi pääsin siitä nopeasti yli. 

Nää on varhaisimpia kuvia, joita mulla on enää tallella ittestäni (kiitos ulkoinen kovalevy kun menit rikki), mutta tästä postauksesta voit katsoa vieläkin vanhempia kuvia musta. 

Kuvat vuosilta 2007-2012 suurin piirtein järjestyksessä. Aloitetaan.


2007



 2008









 2009  
 







2010









2012











Onko teillä jotain tyylikokeiluja pahimmilta teinivuosiltanne joita kadutte/häpeätte? 
Kuten sanoinkin jo, itse en kadu mitään, koska sen ansiosta musta on tullut tällainen ja oon iloinen omasta tyylistäni. Vaikka mulla ei ole mitään varsinaista tyyliä, tykkään olla just sellainen kuin itse haluan. On mukava huomata, että oon oppinut edes vähän meikkaamaan/laittamaan hiuksia/pukeutumaan siistimmin mitä ennen. 

Mutta
mitkä kuvat on teidän lemppareita ja miksi?

5 kommenttia:

  1. 2009 vuonna oot ollu niinii sulone! :3 :D:

    VastaaPoista
  2. Uusimmat punapääkuvat on parhaita !:p Mutta on noi kaikki muutkin ihan sairaan upeita.

    VastaaPoista
  3. Ihana tuo blondit+siniset ja pidennykset <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli kyl ihan kivat vaikka sininen ei mun päässä pysynytkään kovinkaan hyvin :)

      Poista

♥ puss