Rahaa palaa

JES VERONPALAUTUKSET! Eipä oikeastaan kauheesti niillä juhlita, mutta eipähän tarvii enää syödä sormiaan ja saa vessapaperiakin ostettua, muahaha. Mietin eilen kovasti mitä sillä ylimääräisellä summalla tekisin, ja totesin, etten tee sillä tällä hetkellä mitään, parempi säästää. Ostan kyllä Karille joululahjaksi jotain, mutta en tiedä vielä mitä. Ehkä se selviää sitten myöhemmin.

Isäni soitteli tossa yks päivä ja kyseli joululahjatoiveita. En oikein osannut sanoa siihen juuta enkä jaata, kun en ollut ehtinyt miettiä asiaa sen kummemmin. Emmä oikeastaan toivonut mitään, en olettanut, että isäni ostaisi mulle mitään lahjaa. Sanoin kuitenkin isälle, että kameratarvikkeita ei oo koskaan liikaa ja lisäsalamalle tulis kyllä käyttöä. Isä lupasi maksaa mulle salaman jota oon pitkään toivonut ja mähän muuten sain sen! AAA halleluja, olen iloinen! Nissin Di622 Mark II on nyt mun :3



Tosiaan, mun melkein 1,5 vuotta vanha HTC:n puhelin meni eilen rikki aivan yhtäkkiä, eikä se suostu menemään enää päälle. Kapula on toiminut moitteettomasti ja juuri kun aloin oppimaan sen käyttöä (okei mulla on kestänyt vähän kauan tottua kosketusnäyttöön... oon vanhanaikainen) niin sitten se hajos. Voisin viedä sen vielä takuukorjaukseen, mutta ajattelin, että hitto - miksen mä samantien hanki ihan kunnon puhelinta? Oon aina kammoksunut Applen tuotteita, enkä ole mikään omena-ystävällinen ihminen, mutta kyllä se mieli osaa muuttua. Alan pikku hiljaa lämmetä Iphone 5:lle ja oon tosissani harkinnut sen hankkimista.

Ehkä mä vielä joskus saan sellaisen puhelimen, joka sopii käteen ja jota osaan käyttää. Onko kellään kokemusta Iphonesta? Jakakaa mulle kokemuksia!

12 kommenttia:

  1. iPhone on yksinkertaisesti laadukas, helppo, jännä JA PARAS.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä siitä tekee niin parhaan? Itse ainakin oon ollut tyytyväinen HTC Desireen :3

      Poista
    2. Hmm no kaikki jännät sovellukset, se että se on niin nätti ja se fakta että se on iphone. Eikä oo lagittanu ja muutenki toiminu tooooosi hyvin.

      Poista
    3. Mullakin on ihan jänniä sovelluksia ja en näe kyllä kauheasti noissa älypuhelimissa niin paljon ulkonäköeroja :D "ja se fakta että se on iphone" ei sano mulle yhtikäs mitään. En ymmärrä Apple-hehkutusta lainkaan, ei se voi olla 'paras' kaikille. Munkin HTC on toiminut toooooosi hyvin ennen tätä karua totuutta, että se jumitti yhtäkkiä :)

      Poista
  2. Mulla itellä on Iphone 4, joka on toiminut ihan moitteetta. Akku kestää viikon verran jos nyt ei hirveesti selaile netis tai pelaile puhelimella. Itellä ei myöskään oo ollut mitään ongelmia pakkasilla tuon puhelin kanssa. Hyvä ja selkeä käyttää + saa kaikkia kivoja sovelluksia helposti puhelimeen :) Ei voi muuta kuin vain suositella.

    VastaaPoista
  3. Miksi Applea pitää hehkuttaa niin paljon ihmisten keskuudessa? Normaali älypuhelin, joka ei ole todellakaan ainoa lajiaan. Herranjumala tarviiko Applesta mitään uskontoa tehdä siis kun halvemmallakin voisi löytää muista merkeistä saman tasoisen.

    Kattele muitaki vaihtoehtoja siis kun vain Iphonea! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä! Mitäköhän Apple-uskovaiset meinaavat siitä, etten oo koskaan omistanut yhtäkään Applen tuoetta saatika osannu käyttää niitä.. Kukin tavallaan, itse en oikein tykkää, mutta uusi puhelin houkuttelis.

      Tietenkin oon kattonut myös muita vaihtoehtoja ja todennäköisesti otankin jonkun ihan muun kuin Iphonen :3

      Poista
  4. mulla on iphone 4, mä tykkään siitä hirmu paljon, on mulla samsung galaxy note, mutta palasin käyttämään iphonee, parasta siinä on ko siihen saa niitä kuoria (ei sillä, saahan muihinkin puhelimiin) mutta tällä hetkellä mulla on siinä kuoret missä on mitchin kuva, enkä vaihtais sitä mihinkään <3 akku siinä kestää yllättävän hyvin (käytän joka päivä suhteellisen paljon nettiä siinä ja kuuntelen musiikkia) mä suosittelen iphonea :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mäki haluan kivoja kuoria! Mun nykyiseen puhelimeen ei löydy ollenkaan kuoria ja oon ihan möks ku kaikilla on niin siistit puhelimet :c

      Poista
  5. mulla on iPhone 4, ja vaikka kaikki väittää että akkuu saa ladata joka toine minuutti mulla se kestää tosi kauan vaikka käytän sovelluksii :D ei oo tullu mitää vikoja ja sain tän viime vuoden kesäkuussa =) suosittelen :)

    VastaaPoista
  6. itelleni ei sopis iphone ollewnkaan, koska se todennäkösesti hajois mulla ennen ku ehtii kissaa sanoo. lisäks haluun tukee nokiaa. nyt mulla on sellanen pieni ja ihan toimiva nokian kosketusnäyttö, kelpaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän sama ku oon tämmönen mämmikoura ja pudottelen puhelinta jatkuvasti, varsinkin kun on kosketusnäyttö niin ei voi näytöstä pitää kiinni kunnolla :( Aina kun joku soittaa mulle ja kaivan puhelinta taskusta/laukusta niin onnistun lyömään luurit, aargh.

      Mullakin oli ennen aina Nokia, mutta nykyisin en tykkää käyttää niitä kosketusnäyttö-kapuloita, tuntuu jotenkin tönköiltä mun käteen :3

      Poista

♥ puss