11 asiaa joista pidän


Apua, jännittää huominen tikkien poisto! Mulla ei ole koskaan aiemmin ollu!t tikkejä (paitsi pentuna mulla oli suussa, ja nekin oli itsestään sulavia) ja vähän pelottaa niiden poisto. Sattuuko se, tekeekö kamalastikin kipeää? Ehkä teippien poisto saattaa mennä hieman kärsimyksen puolelle, onhan mun ihossa ollut jo 9 päivää teipit paikoillaan ja en meinaa itsekään niitä saada irti. Huomatkaa muuten kuvassa oleva paita, jota käytin viimeksi vuonna 2010! Menee mun päälle kuin nakutettu, ennen teki todella tiukkaa käyttää tätä t-paitaa, ja siksi se onkin jäänyt vaatekaapin perälle odottamaan mua. Ihana Drop Deadin paita, love it 

Ajattelin tässä muistella vähän menneitä ja muokkailin vanhoja kuvia uuteen uskoon. Samalla ajattelin naputella 11 asiaa, joista pidän, ja samalla ne tulevat kuvienkin muodossa esille. Tietokone huutaa hoosiannaa ja ylikuumenee niin, että tuntuu kuin saunassa olisi. Oon aika huolissani tästä sylivauvasta (vaikka datailenkin kiltisti työpöydän äärellä) ja oonkin pohtinut uuden hankintaa, vaikka tää mun kone onkin vasta kolme vuotias. No mut nyt niihin kivempiin juttuihin!

Kissat Oma sänky Media Hiusten värjääminen

Ketut Lävistykset Kesä Valokuvaus

Alkoholi Ystävät Syksy


Mistä asioista te pidätte?

9 kommenttia:

  1. Multa poistettiin tikit suusta viisaudenhampaiden leikkauksen jälkeen viime kesänä, eikä tehnyt pipiä c: Toki nuo on ehkä vähän eri asia, kuin tikit ikenissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nännien ympäriltä voi kirpaista aika maukkaasti tuo tikkien poisto :D

      Poista
  2. syksy on paras (y)! oot muuten ihan sairaan nätti:)) ps. tsemppii huomiselle :o

    ♥ http://satanisticcats.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksy on ihana vuodenaika! Ja pyyh, enkä ole ja kiitos :3

      Poista
  3. Minulla on ollut suussa joskus tikit, yllätyin positiivisesti sillä niiden pois ottaminen ei sattunut, tuntui vaan todella oudolta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti mullakin tuntuis vaan oudolta, vaikka tikit ei sijaitsekaan suussa.. :D

      Poista
  4. Näytät ihanalle tossa alimmaisessa vasemmassa kuvassa! Voi mikä tukka :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kivalta tuo tukka näyttääkin kuvassa, mut muistan että se oli ihan hamppua ja harmaa :'D Ai järkyttävää! Valkoista tukkaa on niin vaikea ylläpitää :<

      Poista
  5. Multa otettiin otsasta parikin kertaa kohellusten takia... Eikä tuntunut missään. =)

    VastaaPoista

♥ puss