Koruton






Haluatte kuitenkin nähdä nää kuvat! Haha näytän kovin alastomalta, vaikka kulmakorua vielä pidänkin.  Eniten ehkä oudointa oli luopua smileystä ja kielestä, niillä kun oli tapana joutua mun stressileluiks. Snakebitesitkin tuntuivat jo omilta, ja niilläkin tapasin leikkiä usein.. Mutta kyllä mä vielä lävistyksiä otan takaisin, ja ehkä kokeilen kenties jotain uutta. Microdermalit houkuttelee.

Oon ollut ahkeralla päällä viime päivät ja haluan hoitaa mahdollisimman paljon hoitamattomia asioita (mm. soitto huoltomiehelle, lippujen ja lappujen raahaamista ympäri ämpäri maailmaa jne.), jotta stressi ehtisi loppua ensi viikkoon mennessä. Haluan parantua rauhassa ja unohtaa kaikki murheet edes hetkeksi.




Sain kaupasta hedelmiä, nom! Pitkästä aikaa pääsin nauttimaan niitä kaikessa rauhassa. Ostin myös paljon marjoja jotta voin tehdä aamupalaksi smoothieta! Oon vaan niin pirun laiska tekemään mitään tehosekoittimella, koska sen peseminen on oikeesti niin tuskaista. Vihaan sitä.
Luin Töölöstä tullutta kirjettä liittyen leikkaukseen ja apua alkaa pelottaa! Eilen tajusin että viikko enää!? En usko tätä, tuntuu niin epätodelliselta. Vähän jännittää olla yö sairaalassa yksin, mutta enköhän mä selviä siitä hengissä.
Tuoksukynttilät ostin Ikeasta eilen, oli pakko saada kanelipullan tuoksuinen kynttilä haha!

Lopuksi vielä giffi viime viikolta, jonka mukaan multa puuttuu aivot.

Täs mä kauniina.

10 kommenttia:

  1. niinkuin arvelinkin eilen, oot upeen näkönen!! rautas naamassa tai ei :-D miekin jätin yhden labretin alahuulee keskelle koska kaikesta en suostu luopumaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah no voi kiitos :-D Tuntuu tosi oudolta tyhjältä naama, etenkin meikkejä pestessä..

      Poista
  2. ooi ootpa sulonen ilma kaikkii lävistyksii :-)

    VastaaPoista
  3. Mun leikattiin jalka kaks viikkoo takaperin ja jännitin ihan sikana, mutta lopulta se ei ollutkaan niin suuri juttu. Tsemppiä, oot kaunis ja vaikutat ihanalta persoonalta<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mäki ennen ollu leikkauksissa ja nukutettuna, mutta nyt jännittää kuitenkin enemmän, koska leikkaus vaikuttaa mun ulkonäköön ja fyysiseen olemukseen aika ratkaisevalla tavalla :> Kiitos!

      Poista

♥ puss