Kotona

Vihdoin oon kotiutunut Töölöstä omalle kotisohvalle! Oli ihanaa päästä letkuista ja johdoista irti ja päästä ulkoilmaan ihailemaan kaunista päivää. Sairaalassa meni kaikki hyvin, lukuunottamatta huonetoveria, joka tuli osastolle keskellä yötä ja alkoi kuorsaamaan kuin katujyrä. Sain jopa nukuttua melko hyvin, vaikka hoitajat kävi tunnin välein mittaamassa verenpainetta ja ottamassa verikokeita. Ruokaa sain vasta vuorokauden paastoamisen jälkeen, ois ees antanut mulle iltapalaa! :-( 
Namnam.

Leikkaus meni hyvin, ja oon kilon kevyempi nyt. Olo on vielä hieman heiveröinen ja rinnat ovat vielä hyvin arat, mutta oon kuitenkin tyytyväinen tilanteeseen. Vielä pitää vähän sulatella tätä, oma peilikuva näyttää oudon.. pienelle? Näytän kymmenen kiloa laihemmalta ja kaverikin tokaisi, että hän näytän todella pieneltä. No, mähän oon aika pieni.

Töölön osasto 3:lle suuri kiitos, oli ihanat hoitajat! Myös kirurgi ja anestesialääkäri olivat ihania ja olin kuin herran kukkarossa. Kotiinlähtöä sain kuitenkin odotella aikani ja aika alkoi käydä tylsäksi loppujen lopuksi, vaikka jokaiselta hoitajalta kyselin, että milloin pääsen kotiin (Karikin oli ehtinyt tulla jo hakemaan mua), eikä kukaan oikein osannut sanoa juuta eikä jaata asiaan. Sain kuitenkin lääkkeet, hoito-ohjeita ja sairaslomalapun ja livahdin osastolta ulos.
Ikävä lävistyksiä, nyyh.

Oon vieläkin vähän puulla päähän lyöty, enkä usko tätä todeksi. Joko tää tapahtui? Oon toivonut tätä niin monta vuotta ja nyt mulla on vihdoin kevyt olo ja jokainen vaatekappale sopii mun päälle (jopa kauluspaidat!). Ootan innolla kesää, jotta pääsen sovittamaan ensimmäisiä bikinejäni (ei, mulla ei oo koskaan ollut bikineitä..) ja pääsen käyttämään nättejä mekkoja! Ihanaa. Äiti ja isäkin soittelivat mulle kilpaa ja toivottivat onnea toipumiseen. Oon onneissani.

Pääsin kaikkiin laitteisiin! 

Postailen myöhemmin lisää, jahka ensin saan levättyä kunnolla. On ollut aika hurja matka ja nyt väsyttää ihan pirusti. Vointini on suhtkoht hyvä, mutta viikonloppuna palailen varmaan takaisin koneen äärelle. Vastailen mielelläni kaikkiin kysymyksiin, jos niitä sattuu tulemaan :3

24 kommenttia:

  1. Onnea kauheesti, toivottavasti toivut ilman mitään ongelmia! :>

    VastaaPoista
  2. Jee! Hyvä että olet ite tyytyväinen ja ootat innolla että parantumisvaihe lähtee kunnolla käyntiin :> Tsempit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakkohan tähän tilanteeseen on oltava tyytyväinen! :3 kiitos!

      Poista
  3. Jee :=)! Paljon onnea ja tsemppiä toipumiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees ;3 kiitos! eiköhän tästä hiljalleen parannuta!

      Poista
  4. Onnea ja jaksamisia :) Olisi tosi jees jos laittaisit vähän tarkempaa infoa, että kuinka helvettiä sulla olisi edellisten kanssa elää. Olis meinaan tosi kiva kuulla ja tietää aiheesta enemmän. Jotkut ennen ja jälkeen kuvat olis ollu muuten helvetin siistit! Paita päällä siis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonkin kirjoittanut jo aiheesta postauksen
      http://foreverxdiamonds.blogspot.fi/2012/06/plastiikkakirurgia.html
      mutta voin tietenkin tiivistää vähän entistä elämääni kasaan ja kertoa asiasta, jos se kerran kiinnostaa :> Ja ennen ja jälkeen-kuvat.. Noh, saa nähdä kehtaanko julkaista sellaisia :--D

      Poista
  5. Whii, voimia! Ihan tuon pienen tekstintyngänkin perusteella voin vaan kuvitella kuinka hyvä olo on, kun tietää, että kesällä saa laittaa "Normaaleja kesävaatteita" päälle (: !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahh todellakin! Oon säilöny jo vuosia kaapissani vaatteita, joita en kyennyt käyttämään ja nyt kaikki menee päälle niin helposti :D Aih että näitä elämän pieniä iloja! :3

      Poista
    2. Taas yksi hyvä syy nauttia täysillä elämästä ♥

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Haha oon vissiin ollut vähän liiankin reipas.. :-D Koko ajan menossa ja toohottamassa!

      Poista
  7. Onnea parantumiseen! Nyt olis siisti nähdä sellainen ennen ja jälkeen kuva (ei siis ilkosillaan kuitenkaan), kun oeln aian miettinyt että kuina helkutan isot tissit sulla on että ovat noin kamalasti aiheuttaneet vaivaa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Kyllä mä jonkunlaisen kollaasin pyrin varmaan tekemään ennen ja jälkeen-kuvista, mutta en omista kauheasti sellaisia kuvia, joissa tulis nuo rinnat niin esille, kun pyrin aina piilottelemaan niitä parhaani mukaan :D

      Ja julkiselle ei pääse kauhean helposti leikkaukseen, mutta itse täytin kriteerit heittämällä, joten aika isot ne ennen oli :-D Monet aina ennen kutsui mua "tissitytöksi" jos ei muistanut mun nimeä..

      Poista
  8. Pakko kysyä asia jota meiltä naisilta ei sais oikeesti koskaan kysyä - minkä kokoiset booberot sulla ennen oli? Entä nyt? Tarkoitus ei ole kysellä perverssiyssyistä vaan ihan puhtaasti että montako kiloa tissihabaa lähti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmista lähti noin 600grammaa, eli päälle kilo lähti yhteensä :) Ois voinu lähteä mun puolesta enemmänkin, mutta.. Tää kelpaa ainakin tähän hätään :3 Vielä ei osaa sanoa lopullista kokoa, kun on niin paljon turvotusta, mutta puolen vuoden päästä viimeistään :) Entisestä koosta jos puhutaan, niin J-K-kupissa kiepittiin. Aika hurjaa.

      Poista
    2. HUH! Aattelin sulla olevan joku n. D-kuppi, oot kuitenkin käsittääkseni aika pienikokoinen(? :D)että sekin on jo ihan huge, mutta J-K... unbelievable että jollekin on siunaantunut kahden eestä rintalihasta!

      Poista
    3. Juu no D-kupilla ei välttämättä pääse edes julkisella leikkaukseen :) Riippuu tietenkin tilanteesta. Ja voi juu kyllä, oon 156cm pitkäpätkä ja olin ennen melkein pelkästään tissiä koko nainen.. Oudointa tästä tekee vielä se, että kaikilla mun suvun naisilla on pienet tissit :'D paitsi tietenkin mulla. Ei mikään mukava tilanne.

      Poista
  9. Ihan mielenkiinnosta, sanottiinko sulle että lähtikö rintarauhaskudosta vai rasvakudosta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulle kerrottu noin tarkkaan :-D Miksi kiinnostaa?

      Poista

♥ puss