Kuulumiset

Elävien kirjoissa ollaan, edelleen! Pahoitteluni, haha. Tää viikko on mennyt vaan kotona maatessa ja koomaillessa ja oon nukkunut paljon (ja vieläpä oikein luvan ja käskyn kanssa!♥). Ensimmäiset päivät kotona olivat aika vaikeita, kun olo oli kuin onkimadolla ja olin ihan vetonakki. Turhauttavaa, kun en saa nostella mitään painavaa (ok, pakko myöntää, että on ihan mukavaa, kun Kari kantaa mun laukkua, kauppakassit, kissanhiekat, yms ;3) enkä oikeastaan tehdä mitään fyysistä käsien kanssa, etteivät tikit repeydy. Oon kuitenkin innostunut jo siivoilemaan paikkoja, vaikka en saisikaan! Mutta kun mä olenkin tällainen tohelo ja oon kauhee energiapupu, joten pitää sitä energiaa johonkin tuhlata.. Imuroida en ole vielä uskaltanut, kun kädet kipeytyy tosi helposti. Eniten pelkäsin vähän selällään nukkumista, mutta hyvin sekin on sujunut, vaikka heräilenkin usein ja asentoa pitää muuttaa usein. Uskallan jo nukkua vähän kyljellään, wuhu! 

En oo oikein saanut mitään aikaiseksi, mutta ehtiihän sitä myöhemminkin. Tänään sain kuitenkin värjättyä tukan taas kirkkaan punaiseksi, on sekin saavutus! Joku päivä pitää kyllä keretä kuvaamaan päivänvalossa, ettei tarvitse turvautua vessan valoon.

Kotiuduttani sairaalasta pääsin testaamaan lävistysreikiä, ja ohops, aika moni olikin mennyt jo umpeen. Napa ja snakebitesit olivat kovaa vauhtia umpeutumassa, mutta onneksi ehdin ajoissa korjaamaan tilanteen. Kulmakoru meni vaivatta vielä läpi (onhan se killunut tuossa jo kuusi vuotta), mutta menetin surukseni smileyn, kielikorun ja angelbitesit. Myös 8mm venytys pieneni hurjasti ja on taas aloitettava venytys alusta. Onneksi 12mm ei ehtinyt pienentyä niin paljon, ettenkö olisi saanut korua läpi! 

Aion ennen kesää kuitenkin taas kävästä lävistäjällä nakkaamassa kielikorun takaisin, ja ehkä myös bridgen, josta olen haaveillut jo kauan. Angelbitesit saavat nyt jäädä, vaikka niistäkin pidin kovasti. Loppujen lopuksi ne olivat vaikeat ja hankasivat koko ajan ikeniä. Nännikorut on myös ollut mielessä pidemmän aikaa, mutta ehkä vasta sitten, kun rinnat ovat parantuneet täysin. Onhan tässä koko elämä aikaa miettiä. Mitäs teille kuuluu?

4 kommenttia:

  1. missä leikkauksessa olit? :o

    VastaaPoista
  2. Mä pidin kielikoruni leikkauksen ajan kun mulla oli siinä muovinen koru (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun piti ottaa kaikki pois, eikä saanut pitää edes muovisia koruja :( Monta kertaa tarkistettiin ettei mulla ainakaan oo kielessä lävistystä (tukehtumisvaara)..

      Poista

♥ puss