Mitä minulle kuuluu

Olen ollut  viisi päivää ilman tupakkia, olen ylpeä itsestäni! 

Lävistykset lähti naamasta, kauhean kevyt olo. 

Maistoin viikonlopun aikana ensimmäistä kertaa rullakebabia, nom! Miksen oo tajunnut sitä aikaisemmin.. 

  Leikkauksen jälkeen värjään punaisen värin pois ja keksin jotain uutta, wuu!

On ollut hyvä päivä, pääsin tänään pitkästä aikaa ihmisten ilmoille!

Elämänilo alkaa pikkuhiljaa palautua, välillä on jopa mukava herätä uuteen aamuun.

Oon jopa suunnitellut meneväni takaisin opiskelemaan syksyllä hui!

Semmosta mulle. Ei mitään kummempaa. Postaustahti on vähentynyt valokuvien puutteen/ja kotona löysäilyn takia. En muista, milloin viimeksi olisin laittanut naamaani meikkiä saatika harjannu hiuksiani. Olohousut, rikkinäinen t-paita, viltti ja Netflix on ollut mun suuri ystävä viime aikoina. Kotoa poistumiseen en ole nähnyt syytä, mutta eiköhän tuokin muutu pian. Sairaslomallani tuskin tuutte näkemään laadukkaita kuvia, sillä kameraa + objektiivia + lisäsalamaa en saa nostella useesti kokonaispainon vuoksi. Ehkä puhelimella otetut kuvat riittävät joksikin aikaa, vai?

Mitäs teille kuuluu? Kenestä muusta ois mukava jos kesä tulis salamannopeesti takaisin?

4 kommenttia:

  1. oisit laittanu kuvaa sun naamasta ilman niitä läväreitä! Mäkin otin just pois mun yli puoltoista vuotiset snake bitesit, olivat rakkaat!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en oo ehtinyt vielä! :D Kyllä tarkoituksena olis, sitten kun ehtii :3

      Poista
    2. näytät varmasti kauniilta! mutta jos saanen tiedustella, mikä sut sai ottamaan ne pois :D

      Poista
    3. Haha en kyllä :D Näytän todella oudolta ja paljaalta.. Yhy. Otin lävistykset pois haikein mielin leikkauksen takia (tukehtumisvaara jne), mutta kyllä mä vielä ne takas otan! C:

      Poista

♥ puss