Oldies



Löysin ulkoisen kovalevyn kätköistä ensimmäiset Emmasta otetut kuvat! Päivän neiti oli meillä ehtinyt olla näissä kuvissa ja hyvin näytti sopeutuvan. Vieläkin ihastelen tuota Emman kuonoa, aivan ihana! Samoin nuo silmät ovat kauniit. Ja terävät kynnet joilla se tykkää leipoa mun jalkaa ollessaan tyytyväisenä mun sylissä. Ihana :')




Myös nämä kuvat löytyivät, oompas näyttänyt oudolta! Blondaus-operaatio ei mennyt ihan nappiin vissiin, mutta onneks nykyisin tän punaisen kuosin alla on suhteellisen valkoinen pohja. Ja tosiaan, kaikki nämä kuvat ovat viime keväältä (huhtikuu), joilloin muutettiin Karin kanssa ensimmäiseen yhteiseen kotiin (byebye HOAS) ja hankittiin Emma. Kärsin tuolloin myös suuresta identiteettikriisistä, enkä tiennyt, miten päin mun pitäis olla ja hengittää. Onneks nyt tulevaisuus näyttää valoisammalta ja osaan nauttia elämän pienistä iloista enemmän.

Löydättekö tekin tietokoneen/ulkoisen kovalevyn/muistitikkujen kätköistä jotain kuvia, joista teillä itselläne ei välttämättä ole muistikuvaa? Itselleni käy aika usein, toisaalta en käytä ulkoisia kovalevyjäni kovin usein, joten yllätyksiä sattuu paljon. Kaikki kuvat vain eivät ole aina niin julkaisukelpoista kamaa, ja välillä mun silmiäkin polttelee katsella vanhoja kuvia, etenkin itsestäni. On kuitenkin mukavaa välillä huomata, että muutosta on tapahtunut, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Ihmisenä olen kasvanut vuoden aikana paljon.

8 kommenttia:

  1. AAA, ihanat nuo blondiruskeat hiukset. :))
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  2. meeksä kattoo bmth:nii toukokuus :-)

    VastaaPoista
  3. Söpö kissaneiti :) Näyttää tosi samalta kuin yksi mun aikaisempi kisu.

    VastaaPoista
  4. Ompa kauniita otuksia. :) Mulle tuli noista ekoista hiuksista mieleen suklaavaniljavanukas :D

    VastaaPoista

♥ puss